یادداشت‌ها و برداشت‌ها

باز هم اندی دری‌وری، فوران احساسات!

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ

عکسی که می‌خواست لینک بیاید :/

آه... همیشه اینقدر نامهربان بوده‌ام که از افراد بنویسم، و بهشان نگویم، ندهم بخوانند و شاید فقط فخر فروشی کرده‌ام به بقیه، ولی مهم نیست. این منم دیگر.

خلاصه که، از این یکی بگویم؟ موجودی شیرین و دوست داشتنی، اولش نچسب‌طور بود راستش را بخواهی، گفتم میشناسمت؟ گفت فلانی‌ام. بعد فردا رفتم مدرسه، گفتم آمده گفته فلانی‌ام! خب هستی که باش! بله، درک نکردم فازش را. همیشه همینقدر بدم. بعد ادامه داد. اصلا هم نفهمیدم از کی شروع کردم به دوست داشتنش؟

خلاصه که، حقیقت را عرض کنم. شاید من شلم، و این یک ویژگی‌ بد است. حالا منظورم از شل چیست؟ ینی من وا میدهم وقتی یک نفر ازم دو ذره تعریف کند. بله، و لعنت به من. (ای بابا، قضایا یکم دارن در ذهنم قاطی می‌شوند. خفه شو دیگر. اه. اه! خستم کردی! -___-) آره خلاصه، فکرکنم از همان موقع بود که ذهنم گفت: عع! یکی دیگه دوباره دوتا جمله از تو شنید و خوند و تو باز پیچیده بازی درآوردی و اونم گف عح! چقد تو خفنی! و به گیر سه پیچ هایت هم این ویژگی که نمیتوان بهت دروغ گفت و الکی حرف زد را نسبت بداد. خلاصه، این شد که ما هم از ایشان خوشمان آمد. دقیقا همینقدر بیشعور! 

سپس ادامه دادیم و گه‌گاهی هم بهش گفتیم که استاد، عزیز من، توهم خوبی. احساساتی بودنت هم خوب است. (بله شاید تنها انسانی بوده که احساساتی بودنش درست حسابی بوده و مرا شوت نکرده‌است به یک وری!) بله، و از کمک‌هایش درمان گرفتیم.

حالا که وضعیت از همیشه خونین‌تر است خوب است که آدم یک نفر را داشته باشد که بیاید بگوید بابا، فلان بهمان شده! تو هنوز میتونی. و یکم بهت حال خوب بدهد. بگوید انسان نگران نباش! امید بدهد، توضیح بدهد، بگوید با خودت مهربان تر باش. و تو فقط بخواهی که باشد؟ 

ینی میشود...؟

پ.ن: اگر میخواستم بگویم کیست، هم اسم داشت، هم فامیل، هم میشد اشاره‌هایی کرد. فقط می‌خواستم فخرفروشی کنم اصلا، به من ِ آینده حتی! که ببین، چه وضعیت داغونیه بعدن، که من الان داره بهش فخر فروشی می‌کنه. همینقدر امیدوارم. 

چرا نمیرم بمیرم همه رو راحت کنم دیگهههههههه 😐😑

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۴
Mileva Marić

نظرات  (۹)

برداشت های ضمنی:
سیروس گرامی،لطفن نپرس کیست!
پاسخ سیروس گرامی:
نخاهم پرسید:)
پاسخ:
😂😂😂 
تفکرهای ضمنی: لدفن مزاحم سیروس نشو! اینقد تو حلقش نباش!
تلنگری دیگر ب سیروس:
کمی امید و انگیزه و اینا بده
پاسخ سیروس:
آی ویل،ینی قبلها داده ام و الان اگر بدهم اثر عکس دارد
پربنفش:-_-
سیروس:@_@
پاسخ:
من دیگ چی بگم؟ 😂😂 
ما شرمنده و این حرفها و عصن میخوایم شمارو درگیر این قضایای بسیار مسخره‌ی ساده‌ی پیچیده نکنیم و اینها! بیلو می!
۲۴ دی ۹۷ ، ۰۰:۵۷ پر ِ بنفش
Ok! Think thibt think!!!!
قرار است با خودم مهربان‌تر باشم. قرار است از خودم تشکر کنم. خب بیا تشکر کنیم.
ای من؛
مرسی که صبح تونستم از خواب پاشم! 
مرسی که امتحان زبان را نسبتا خوب داده ای! (نزنید. بیست پنج صدم کم اوردم، انتظار داشتم کامل شم!) نه مهربون باش! افرین که بهرحال این یکی رو خوب دادی دیگه. عزیزم! :/
مرسی که مثل بعضی ها به خاطر نمراتت گریه نمیکنی و چشمانت قرمز شوند و صورتت و اینها بعد از ان همه قوی بودن جلوی بقیع یک‌هو قبحت بریزد. آره خلاصه، ازین لحاظ راضیم ازت. مرسی که اینقدر قوی‌ای و حتی ب ظاهرم ک هست برات مهم نیست. 
و مرسی که یکم خودشیفتگی داری گاهی، فکرکنم!
و مرسی که پا داری، پیاده برگردی به خونه
مرسی که عاقلی و می‌تونی با خودت کنار بیای و احساساتی عمل نکنی و شلوغ بازی درنیاری!
مرسی که خیلی واقعی‌ای 
و وقتی یه چیزی رو درباره خودت و احساست میگی بهش باور داری و چیزی باعث تغییرش نمیشه! آی لایک دیس ویژگی!
و وقتی حرفی بزنی و به خودت قول بدی بهش عمل می‌کنی...
آم...
ببین می‌دونم که می‌خوای یه سری قانون بنویسی که ازشون پیروی کنی و لطفا ببنویسشون و خیلی خوبن و خواهشن استثنا نذار براشون!
پاسخ:
خواهشن ای ناخودآگاه عزیزم بهم نگو چقد احمقی. پلیییز پلیییز پلییییییز -___-
۲۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۳۶ پر ِ بنفش
این دیگه تشکر نیس! یه خاهشه! دنبال بقیه نباااااااااااااااااااااااااااااااااااش! بفهم دیگه. بچه ک نیسی!
پاسخ:
خب، باید یاد بگیری که در برابر خودت کوتاه نیای... (:
آفرین ک نمره برات مهم نیس
و اونایی ک برا نمره گریه میکنن یا ناراحت میشن یا اینگونه مسائل خیلی احمقن:)
پاسخ:
اینا تظاهره! گریه نکردما! و گرنه منم ناراحت شدم! چگونه میشه ناراحت نشد؟ آدم پشیمون میشه. یا میبینه نشده. ناراحت شدن نداره ینی؟
ن نداره!!!
پاسخ:
:((((
وات ایز ایت؟!
پاسخ:
آه... نگار نگار نگار :))))))))
سیروسم!!!
پاسخ:
کل روز داشتم فکر می‌کردم چی ممکنه جواب بدی!!
انی‌وی!
آه... سیروس سیروس سیروس :))))
(یور اون نیم ایز ماچ مور پرتیر!)
آه نکش ای بنفشم:)
آی نو دت بای سیروس ایز مای نیم هیر😅
پاسخ:
آه خوب است. نفس عمیق هم خوب است. :)))
آلرایت! (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">