یادداشت‌ها و برداشت‌ها

13 ریزنز!

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ق.ظ

خیلی متحمل شدم سر قسمت سه و اینکه اینقد خندیدم که صبر کنم تموم شه و بعد اعمال نظر کنم. ایتس عه شتی سریال اند آی نو ایت! بات! من شروع کردم به اینکه تحلیلامو بذارم رو اینا و داستان کوتاهایی که میخونم و چیزی نمیفهمم و قاعدتا ی چیزی داره! الان روز دومیه ک دارم سریال رو میبینم، خب خیلی لذت بخش بود و فور د فرست تایم این فور اور و بعد کنکور! ی چیزی شد که ما نان استاپ دلمون بخاد ببینیم! اکنون قسمت نه تشریف دارم، فردا صبم قرار دارم و امشب ی چیزی خوردم ک سیرم... او.. گاد! گایز؟ آقا! اهل پاسور هستین؟ نمیدونم دقیقن چ اسمی بگم ک درست باشه ولی شِلِم ایز د بست! اند آی ام د بست! امشب ی کاری میکردم هرچی میخونن منفی شه و یا خودمون ببریم! ته بازی ما شدیم 1200 و فراتر و بردیم و اونا شدن 200 اند ایت واز آوسام! :) انی وی، سریال رو میفرمودم. فعلا در همین حد ک اگ من با کلی هم خونه میشدم هر روز اذیتش میکردم. پسر خیلی باحال حرص میخورهههههههههه :)))))))))))))) انی وی، کاش با جاستین هم خونه بودیم ولی. اصنم مهم نیست ک گی هستن :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
Mileva Marić

نظرات  (۱۰)

مژده به دانشجویان عزیز
یه راه باحال که میتونین از علم خودتون درآمد کسب کنین!
میپرسین چجوری؟
فقط کافیه تو سایت ما ثبت نام کنین و با آپلود پروژه ها، مقالات، جزوه درسی و... تا هر وقت که بخواین ازش درآمد داشته باشین.
*بدون محدودیت سنی
*بدون نیاز به تخصص 
*بدون دردسر
*پاره وقت
*قابل اعتماد بودن به دلیل دارا بودن نشان ثبت ملی و نماد اعتماد الکترونیک 
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت زیر مراجعه کنید
Www.enproject.ir

پاسخ:
او واو :| د پرابلم ایز دت آیم نات عه دانشجو :/

بات یو کن دو ایت انی وی. سو ایتس نات ا پرابلم مای فرند

پاسخ:
یس! بات هاو دو یو نو؟ آی ثینک یو آر فمیلیر وید می اند دتس وای یو چکد د باتن انانمس!

لعنتی من نرسیدم ببینمش -_- 

پاسخ:
تا الانش ک اوکی بوده به نظرم ترسی نداره... :))))

من هم تعریفشو شنیدم هم اینکه خیلی لوسه واسه همین هنوز تصمیم نگرفتم ببینمش. کامل ببین نظرتو بگو 

پاسخ:
لوس نیست به نظرم داره هدفشو میرسونه! اصلا لوس نیست! حالا دو قسمت هست هنوز تماشا بفرمایم بعد شاید پاسخو ادیت کردم :دی
خب. تهش یکمی، فقط یکمی چیز هست ولی خب مهم روند سریاله! یو نو... 

ترس؟ ها؟ چی میگی؟ :/ 

پاسخ:
شت آنه، نرسیدمو ترسیدم خوندم لنتی 😂 خاب خوبه! اتفاقن میخاسم بنویسم مگ تو کنکور نداری گفتم شعورمو حفظ کنم 😋😌

کووووورییییی کووور! :/ :)))) 

بابا در این حد وقت دارم :/ مثلا صبح‌ها تو سرویس و مدرسه میشه دید. من پارسال تو اردیبهشت چندین تا سینمایی رو اینجوری دیدم D= بعدشم اون دو هفته تعطیلی واس همین کاراست دیگه D= 

پاسخ:
سال دیگه میبینمت عزیییییییززززممممممم :)))))
کودوم دو هفته؟ :| و اینکه نکن این کارارو ذهن ادم تو سریال درگیر میشه! حالا میخای یکیو ببین ولی دیگ نبین! اصن ندون ک اومده :|

من واقعا ذهنم اصلا درگیر سریال و چیزی نمیشه '_' عجیبه برای خودمم ولی نمیشه واقعا. از ۱۴ شهریور تا ۳۰م که تعطیلیم به‌خاطر محرم و اینا. روزی ۱۰ ساعتم بخونم وقت دارم براش. 

پاسخ:
پرفکت دن!
ببین عزیز من، اولا ک تو کنکور آدم حساس تره و فک کنم خودتم تا الان دیدی! منم میگفتم درگیر نمیشم و نمیشدمم و حتا واسم استراحتم بود! و جمعه ها جای تحلیل ازمون فیلم میدیدم! اند نو بادی نیو دیس! ولی بعدش ب خودم لعنت فرستادم! :/ دوما ک چشات ب فنای عظما میره. هرچند منم عین تو با همه این چرت و پرتایی ک گفتم مخالفم، واسه همین میگم اینو ببین ولی بقیه رو سعی کن اصن نفهمی ک بخای ببینی! یو نو؟

خیلی فیلمی نیستم. یه بیگ بنگ و اینا بود که خداروشکر پارسال بعد ده سال تموم شد :دی و اینم که میدونستم از خیلی قبل‌تر و خب منتظرش بودم کاملا. ولی خا خرد خرد تو تایم استراحتم میبینم‌. البته فعلا که حتی نه وقت کردم نه حسش هست که دان کنم :/ من میگم آدم برنامه‌ریزی درست داشته‌باشه میتونه همه کاری کنه! البته متوجه میشی همه کار چیه دیگه؟ مثلا یکی از بچه‌ها هست این همیشه رتبه ۱ تا ده کشوری و ۱ مدرسه‌ست و به همه کاری هم میرسه. هم درسشو میخونه و هم سریال‌ها رو میبینه. ولی خا برنامه داره و این خیلی مهمه! 

پاسخ:
ولی وقتی از یکی ک رتبش بالاست حرف میزنی من حسودیم میشه که چرا در حق خودم ظلم کردم... :/ 
خب توم برنامه ریزی کن و هی تراب کن که یاد بگیری بیب :) بعدشم! آدما با هم فرق دارن اینو یادت نره...!
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۵۵ دچارِ فیش‌نگار

این پست رو خوندم تا با قلمتون آشنا بشم

ولی زیادی قاطی پاطی میشن کلمات . هوم؟

پاسخ:
راستشو بخواین حداقل این یکی دو ماه و یا حتی پست هایی که امسال نوشته شدن هیچکودوم قلم من نیستند. افکار من نیستند، و حتی دغدغه های منم نیستند! و حتی نمیدونم چرا همچین چیزایی رو مینویسم! ولی مینویسم که حداقل نوشتن یادم نره که انگار بازم رفته...! واسه همین قصد دارم یکم بیشتر پیش از نوشتن فکر کنم :)
هوم. :)
۰۶ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۱ دچارِ فیش‌نگار

قبول دارم. نفس نوشتن هم خوبه

پاسخ:
:))))))) بسیـــار! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">