یادداشت‌ها و برداشت‌ها

233

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ق.ظ

1- سوالای انگلیسی کد برام یه طورین که برا فهمیدنشون بیشتر باید انرژی بذارم تا حلشون. البته داریم سخن بزرگان! فهم السوال نصف الحل :دی

2- چرا اینقدر دروغ میگین؟ چرا؟ واقعا چرا؟ (بلانسبت خواننده های عزیزم :) )

3- خدایی پرمشغلگی هم درد خوبیه ها!

4- کلا خوبم ولی (:

5- دلم یه اکیپ درسی باحال میخواد. ترجیحا با وجود حداقل یه غیر همجنس که فان قضیه زیاد شه (:

6- ولی to do list بهترین گزینست به نظرم.

7- فوبیا دارم. فوبیای اینکه کسی تو یونی حرفامو بشنوه، یا کسی از یونی وبلاگمو بخونه و من قبیلهم. بعد فکرکردم دیدم تقصیر خودمه. ینی اینکه به یه قضیه کلی رسیدم. من از چیزایی ترسیدم که خودم با بقیه کردم. درحالیکه قرار نیست مطابق اونچه من فکر میکنم اعمالی انجام بشه، اما "ممکنه". :) 

8- خب بقیه صحبتام تو مغزم گم شدن. خدارو به شما میسپارم :|

9- ســــــــــــــــرما خوردم ای خدا :( لعنتی :( کلیم کار دارم که دلم میخواد یکی برام انجامشون بده :|:)

10- عای لاو مای میجر *___*

11- کراش :(

12- بقیشونو راحت نیستم بنویسم که یادم نمیاد؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۸
Mileva Marić

نظرات  (۵)

5. ترجیحا "یه غیر همجنس"... یه مورد خاص:))

9. مرسی ک ب جمع ما سرماخوردگان پیوستی:))

 

پاسخ:
نه حالا الزاما ولی ترجیحا اون مورد خاص، تازه اگ بیاد میدونی چقد گروهمون خفن میشه؟ :))) *____* 
اینقد دارم میمیرم ک مامانم گفت فردا نرو دانشگاه :/ 

خواستم بپرسم لیست کراشات در چه حاله که شماره یازده کرک و پرمو ریخت. *_*

پاسخ:
 درین حد؟ :دی :)))
توام ک نمیتونی کراش بزنی دور هم شاد باشیم :(

بعله... بعله..!

الهی... مراقب باش ک انفولانزا نگرفته باشی یهو...

پاسخ:
((:
دیگه گرفتم :| هی مامانم علائم میگرفت که اون آنفولانزاعه نباشه که همه رو کشته و فلان ولی دهنم صاف شد نگار. صااافا! دارم میمیرم قشنگ -.-

خوبه ک اون انفولانزا هه نیست... این یه مرگ زودگذره نگران نباش...

این اهنگ اتفاق هم هربار گوشش میدم قلب متو تیکه تیکه میکنه:(

پاسخ:
مرگ اومده که بره حتی :دی
:(( هم خیلی خوبه، هم اینقد گوشش نده دیگه خب :((

یس یس!

تلاشمو میکنم:))

پاسخ:
ولی من دوست دارم اینطور اهنگارو... با شعرای خفن و خواننده امروزی... کاش میشد بیشتر پیدا کرد اینارو :"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">