یادداشت‌ها و برداشت‌ها

234

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

so let me ask you again!

does this satisfy you?

is it what you want?!

+ و همچنان گیر بمان در زندانی که از من برای خودت ساختی! (: تو یه چیز ِ غیرواقعی! 

+عکس میذارم چون خواستم و خواستین ازم و سعی کردم عکس بگیرم. بعدازظهره ولی فکرمیکنم اون ماهه که پیداست و پشت ابرای قرمز خورشیدن. شایدم ماه نیست خورشیده. کلا جالب اومد به نظرم :)

 

گفته بودم علاقه وافر به تیربرق دارم؟ :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
Mileva Marić

نظرات  (۵)

۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۸ دچارِ فیش‌نگار

جمعه یه جا سمت خاوران دعوت بودیم سه تا تیربرق وسط یه کوچه بود/ با خودم فکر کردم گزینه جایگزین تیربرق چی میتونه باشه؟ :)

پاسخ:
مثلا برقو با امواج بفرستن؟! :دی
۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۶ دچارِ فیش‌نگار

به هر حال باید یه کاری شون کنن

پاسخ:
باشه چشم. اطلاع رسانی میکنم مسئولین رسیدگی کنن فقط بمونن تو نقاشیا این سیما و دکل های زیبا. D;
در آینده هم به بچه ها بگن یه چونین چیزهایی بود الکترون ها توش میلولیدن بعد میرسیدن به ما :)))
۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۶:۵۴ هیوا جعفری

عجب عکسایی

من عاشق منظره های غروب و طلوعم گاهی وقتا عجیب جذاب درمیاد و متفاوت مخصوصا تو فصل سرد

پاسخ:
آره... من کلن عاشق آسمون و تفاوتاش و محتویاتشم تو هر زمانی :)))
۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۱:۲۶ جناب منزوی

منظره قشنگیه :)

پاسخ:
((((:

چطور شد که اینطور شد واقعا؟ :/

پاسخ:
نمدونم ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">