یادداشت‌ها و برداشت‌ها

252 -

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ب.ظ

داره میباره بارون و تو نیستی!

شده این خونه زندونو، تو نیستی!

بعله! ابی گوش بدین و رستگار شین!

پسر. چقدر غمگینم. چقدررر غمگینم. اصلا برگهایم. حالا شما بیا بگو "فوق العاده بودی"، بیا بگو "تو افتخار دخترایی" اوکی. خب؟ اینا منو راضی نمیکنه. من اون چیزی ک میخواستمو بدست نیاوردم. ویدئوهای تشویقی هم پذیرا نیستم. شرمنده :/

اینقد دلم میخواد پستو رمز دار کنم!

پست رمز دار میذارم :( نه؟ ک راحت صوبت کنم. میتونم راحت صوبت کنم؟ :( هو نوز؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
Mileva Marić

نظرات  (۱)

هرجور که فکر میکنی راحت‌تری بنویس! ولی بنویس! حرفاتو بزن. به ماها نگی به کی بگی؟ :) 

این چند روز خیلی به یادت بودم :) ولی لعنت به کنکور که وقت نمیده به آدم :( 

پاسخ:
همیین :( نیاز به یه انسانی دارم که هرچی میگردم ارور چارصدوچار میده :(
تو همیشه به یاد ِ آدمی، 98 درصدشم خبر میگیری دل آدم شاد میشه. مرسی که هستی. فدای سرت عزیزم ایشالا نتیجش اینقد خوب میشه که شاد میکنه هممونو و بیشتر از همه خودتو :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">