یادداشت‌ها و برداشت‌ها

257 -

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ

میخواستم پست راجب نود و هشت تا قبل از نود و نه بذارم که قسمت نشد :|

لعنت به این زندگی |:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۹
Mileva Marić

نظرات  (۴)

چرا نشد؟! هنوز تا هفت صبح جمعه وقت داری دختر :))

پاسخ:
اون موقع، کدم هنوز اکسپت نشده بود. چشمام به شدت درد میکرد و حاضر نبودم هیچ کاریو بکنم و دلم نمیخواست هیچ تسکی رو دوشم باشه و از اینکه به یکی از بلاگیا گفته بودم این کارو میکنم و نکرده بودم عذاب وجدان داشتم. واسه همین با این پست سعی کردم چیزای درونمو تعدیل کنم :دی! الانم که کدم اکسپت شده دلم میخواد یکم کتاب بخونم یا یه فیلم خوب ببینم و بخوابم :))) و زندگی آروم ِ بدون دغدغه رو تو یه روز این هفته تجربه کنم. شایدم یه شب :|

سلام. سال99 پیش پیش مبارک (: .

لعنت به این قسمت =| تا 98 تموم نشده بزار (: هنوز فرصت هست.

پاسخ:
ممنون. از تو هم به همچنین :)
حسش نیست :( و همچنین جواب کامنت بالایی :)

این خودش ب نوعی همون پسته

پاسخ:
ناچ :/ با آنچه در ذهنم است خطی مشترک ندارد !!

سال نو مبارک باشه 

به نظرم یه پست شروع 99 بشوره ببره

پاسخ:
اینقد مخم کار نمیکنه که پستی بذارم که بشوره ببره :( ولی ایده خوبی بود :)
سال نوی توام (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">