یادداشت‌ها و برداشت‌ها

287 -

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ب.ظ

 میخوام شروع کنم به دیدن دکستر و باید بگم میدونم که نباید چون 8 فصله، ولی نمیتونم مقاومت کنم. و میگم سر عقل میام و درسمو میخونم. ویش می لاک!

 

 

+ 800 روزمونه :) 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۴
Mileva Marić

نظرات  (۶)

استاد دیدن سریال های بلند بالا در ایام امتحاناتم و رطب خورده منع رطب می کنم

این بلا رو سر خودت نیار لطفا 

پاسخ:
سریال کوتاه ببینم؟ :)))))))) الان جمعه، شنبه، یکشنبه امتحان دارم. حوصله خوندنشونو ندارم و احساس میکنم بلدم. و الان کاری ندارم برای انجام دادن. تازه یه سریال دو فصلی رو دیشب تموم کردم، فیلم دیدن هم راضیم نمیکنه. میتونم یه چیزی ببینم با فصل کمتر
حالا چرا؟
چون قسمت اول 2 و 3 دیقه اولش به دلم ننشست. هاهاها :) 
۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۲:۰۲ آروین صدر

یکی از کارای که تو زندگیت بعدن بهش می تونی بنازی دیدن سریال دکستره

پاسخ:
تابستون، حتما. اصلا سریال بخش اساسی زندگیمو تشکیل میده در حال حاضر و باید تو داستان زندگی کنم یه تایمی از ۲۴ ساعتو. با تشکر :))

گور بابای امتحان

دکسترو ببین و از زندگیت لذت ببر😌

پاسخ:
آقا دیدم درام نداره، قبلش مایند هانترو دیده بودم. بعد دیدم خیلی جنائی تو جنائی میشه، و امتحانم دارم و اینا، رفتم د سینر رو دیدم. ولی اونم میبینم. این تابستون حتما! صد درصد اصن! :))
۰۵ تیر ۹۹ ، ۱۳:۱۱ استیو ‌‌

اگه که نمی‌خواین ببینینش ولی هی وسوسه می‌شین، پیشنهاد می‌کنم فقط دو قسمت اول رو ببینین و بعد دیگه نبینین!

اووون‌قده حوصله‌سربر بود دو قسمت اولش که اصلا هیچی =/

البته همه می‌گن جلوی که می‌ره جذاب‌تر می‌شه، ولی خب.

 

پاسخ:
آره همون چند دیقه اولو که نگا کردم گفتم نوچ :||| اصن نیمخوام :/ ولی اره اینطوری که معلومه خیلی خفنه! مستر روباتم اولش سخت بود دیدنش ولی خب. نمیشه که ندید :)))) 

Dexter عاااالی بود :) هرموقع‌ دیدی خوبه.

من از همون 10 دقیقۀ اول که عاشقش شدم ولی خب شاید اگه دو سه قسمت ببینی، کم کم بهش عادت کنی. بعد از فصل اول که دیگه دووم نمیاری که نری فصل بعدی، قوول!

پاسخ:
یا خدا! پس حتما میذارمش بعد امتحانام :)))
۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۸ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

دکستر اگه به روحیت بخوره واست بهترین سریال میشه

اگه وقت نداری بلک میرور هم عالیه هر قسمت یه داستانه که ربطی به هم ندارن و میتونی بین قسمتاش فاصله بندازی و خیلی وسوسه نمیشی واسه قسمت بعدش ولی خب اتفاقاتش ذهنتو درگیر میکنه

پاسخ:
نمیدونم، ولی مایند هانتر رو عاشق شدم! عمیقا و شدیدا!!
آها. دیگه آخرای امتحانامه، احتمالا بتونم بعد سریالی که الان میبینم برم سراغ اینطور سریالا *_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">