یادداشت‌ها و برداشت‌ها

293 -

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

وای پسر مملو از غر هستم! هیچ غلطی نکردم تقریبا و عصبانیم، امروز ازم پرسید چه خبر و من دو ساعت بعدش سین کردم که بگم تقریبا هیچی ندیدم از بعدش و خیلی جاها حق داشتم چون داشتم میمردم و پاره پاره میشدم، بعد تازه ۸ صدم با معدل الف فاصله دارم اونم چون برخی استادان ناااامردانه نمره دادن. اصلا به طرز عجیبی بی منطق. فرض کن دوتا درسات کپی ملتی باشه که دونمره ازت بالاترن و بعضا بیشتر از اونام نوشته باشی حتی :/

خب این قسمت میخوام بگم به درک!

بیایم سراغ پارتی که قراره ازش یاد بگیریم!

خب من دروغ نمیگم تو قرنطینه به تدریج اخلاقیاتم به شدت... چی بگم! و کلا عصبیم. و میپرم به همه :/ و دیشب مامانم گفت خب بیا بگو چیا اعصابتو خورد میکنن و بعدش گفت واقعا بعضیاش تو نیستی و اصلا بهت نمیاد بابت همچین چیزایی حرص بخوری و عصبانی بشی و اعصابت خورد بشه. گفتم خب ولی میشه و انگار از همه طرف روم فشاره و هیچ دلخوشی ای ندارم. بعد گفتم اره میدونم دلخوشیا کم نیست و میدونم همه بدبختیاشونو دارن و سختشونه و الکی خوشن خیلیاشون. خب من اعصابم خورده و ازین دلایل نمیخوام و میدونم اگه یه مشکلیم حل بشه واسم موقتا حالم خوبه و همچنان اون عصبی بودنه هست!

بعد امروز که کلاس آلمانی داشتم داشتیم به اصطلاح :دی لیسنینگ گوش میدادیم و اینقد صدای اینا خوشحال بود! تهش گفتم چقدددد خوشحالن اینا :/ بعد گفت اینا کلا همینطورن و از تجربیاش و برخورداش با آلمانیا گفت. گفت مثلا میان میگن وااااایییی من چقدددددددددد امروز خوشحااااااااااالم کلی خوب بوده امروز! عااااالی بوده! بعد تو میگی واو چه خبر چیشده؟ بعد طرف زن شهرداره و خیلی خفنه، میگه مثلا امروز فلان چیزو تخفیف زده بودن خریدم ://// فک کن :/ یا مثلا یه بار دیگه گفته امروز رفتم کافه و از قوری چای خوردم و کلی خوشحال بوده :/ بعد بازم مثال زد و نهایتا گفت ماها کلا خیلی غمگینیم. اونا راجب هرچیزی خوشحالی میکنن و ازش لذت میبرن. راست میگه. من حتی چیزایی که قبلا ازشون لذت میبردم رو دیگه لذت نمیبرم. میخوام سعی کنم لذت ببرم. الان با این اعصاب وامونده خیلی واسم سخته ولی خوبه حداقل امتحان کنم :)

یه روزی تموم میشه، نه؟ بهتر میشه. الکی امیدوار نیستم. میشه :( باید بشه!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰
Mileva Marić

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">