یادداشت‌ها و برداشت‌ها

303 -

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ق.ظ

آقا! می‌دونم که از غرغرام همتون میدونید دارم آلمانی می‌خونم.

امروز صبح داشتم لیسنینگ(هوقن :| چرا ما تو فارسی کلمه زیبایی واسش نداریم؟) می‌نوشتم، بعد پسره زنگ زده بود دختره، تازه با دوست دختر قبلیش ظاهراً کات کرده بود. بهش میگفت ببین من دارم میرم سوئیس، نظرت چیه حال و حوصله‌شو داری باهام بیای؟ چی؟ باید بیلیت بگیری؟ نمی‌خواد بگیری خودم دوتا دارم :) فلانی؟ نه فلانی نمیاد. اره اره، به نظر منم خیلی خوبه، پس شب بیا اینجا بخواب تا صبحش با همدیگه راه بیوفتیم به سمت سوئیس :)))) البته اول تماس پسره میگه سلام تیم هستم، آنیا. بعد آنیا ظاهراً میگه کودوم تیم که ما این طرف با کمال تعجب می‌شنویم که پسره میگه، کودوم تیم؟؟ خب همون که... :دی 

خلاصه که میرفتن برن شب پیش هم بخوابن، بعدش هم برن سوئیس. میشه آخر ترم یکی از اینا به من زنگ بزنه؟ قول میدم نگم کودوم تیم :| مقصد ۸۰ درصدی هم سوئیس لطفاً. نشد دیگه اتریش حالا 🙄

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۹/۰۸/۰۸
Mileva Marić

نظرات  (۶)

۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۹ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

به‌به به‌ همه‌ی آلمانی‌خون‌ها. گیو می فایو 🤟🤗

پاسخ:
های فایو 🤩😁🤞🏻🖐🏻

من برم تو افق محو شم :| 

پاسخ:
چرا :|

اگره پسره فردا به صبح‌ش گفت همه‌ش دروغ بوده تا گول‌تون بزنه و امشب رو باهاتون بگذرونه، بدونین برای پسرا کار غیرمنتظره‌ای محسوب نمی‌شه و به عنوان افتخار برای دوستاشون تعریف می‌کنن و بهتون می‌خندن.

پسرا پسرن، همه‌جای دنیا =/ خیلی موجودات بدی هستیم غالبا، از ما بترسین واقعا :دی

پاسخ:
:| حالا شب نمیخوابم یا در رو قفل میکنم یا میگم بیلیتو بیاره تقدیم کنه فردا صبح میرم دنبالش. مشکل اینه فقط؟ :دی
نمیتونم بترسم :|:) چون نمیشه زندگی کرد اینطوری و تقصیر شماهام هست. :/

چقدم پسرای ورودی شما پتانسیلشو دارن :دی

پاسخ:
کی با ورودی خودش میره عاااخههه :))

چون گفت پاشو بریم سوییس و گفت باشه فقط من بلیط ندارم :/ 

پاسخ:
خب چشه؟ :( به تو بگن بیا بریم سوئیس نمیری؟
البته طرف آلمانه، اگه مسئلت ویزاس که نمی‌خواد، اگرم پوله که واسه اونا دغدغه نیست، اگرم خودمونو میگی که پول بیلیطو میده بقیشم یه کاریش میکنیم 🙄😐🤣🤣

مقایسه‌ش با خودمونو میگم =/ :))))))

پاسخ:
ما تباهیم چیزی و کسی رو با خودمون مقایسه نکن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">