یادداشت‌ها و برداشت‌ها

am I an asshole؟!

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

من خیلی سعی میکنم بد نباشم. بیشعور نباشم، عوضی نباشم. ولی خب گاهی وقتا چاره ای نیست. آدم برای اینکه کار درست رو انجام بده مجبوره! و خب گاهی اوقات آدم یه جاییه که آدما متوجه نیستن این بیشعوری نیست شاید. جو اجتماع آدمو مجبور ب داشتن این حس میکنه!

موافقین ۷ مخالفین ۲ ۹۷/۰۵/۱۶
Mileva Marić

نظرات  (۸)

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۳ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
؛)
پاسخ:
؟! :|
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۶ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
:|
پاسخ:
آخه نفهمیدم به چی چشمک زدین!؟
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۴ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
:|لبخند بود
پاسخ:
آها، ولی خب : رو نزده بودین، ; رو زدین! به خاطر همون. :)
ببخشید : )
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۹ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
:)ببخشید حواسم نبود
پاسخ:
نه اشکال نداره! :))
حالا به چی لبخند زدین؟ :دی
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۹ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
:-) به این.که حرف حکیمانه ای زدین خوشم اومد
پاسخ:
عزیزم :)) ممنونم :)))
nope!
پاسخ:
Tnx! :)))
نُ :)

ذهنم رفت سمتِ این‌که من از لجبازی متنفرم اما گاهی خودم مجبورم لجباز باشم :)
پاسخ:
:))))))))
 فک کنم زندگی هنینه!
۱۹ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۷ آقای هرمیت
خیلی موقع ها شخص یا اشخاصی یه جوری رفتار میکنن و مظلوم نماییی میکنن که احساس میکنی وای خدا من چقدر آدم عوضی ای ام  یا چرا اینکارو کرم و فلان 
خب بهتره به این موضوع فکر نکنی و ببینی چقدر کارت حق بوده و اگه یکی از بالا ببینه هم همین فکرو میکنه ؟

+: ببخشید که فونتت رو درست نکردم، واثعا درگیرم مخصوصا این چند وقت... زندگی اذیت میکنه :) 
+: فونت الانت هم قشنگه!
پاسخ:
آره آدم ی سری چیزا رو باید خودش بسنجه ولی خب باید مطمئن باشه! :دی

+ ن بابا، اشکال نداره :)
+ قربونت ^~^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">