یادداشت‌ها و برداشت‌ها

...

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ

و نوشته ها در مغزم رژه میروند ولی نه زمانش مناسب است و 

وقتی صفحه ی سفید جلوی چشمانم، میمانم! از کجا شروع کنم...؟ 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۹
Mileva Marić

نظرات  (۶)

هر چه ادم بیشتر حرف داشته باشه
کمتر نوشتنش میاد
اینم از اون موقع هاست بگمانم
پاسخ:
خب آره... البته فکر میکنم چون پیچیده میشه... اوناییش هم که پیچیده نیست نمیشه انتشار داد الان انگار... نمیدونم...

گاهی وقتا اینقدر موضوعِ توی سرت پیچیدست که خسته‌ای روی صفحه‌ی سفید تایپش کنی. فسفر می‌خواد. :) من این‌جورم پری :)
پاسخ:
ولی من دوست دارم فسفر بسوزونم، الان نمیتونم. تو چی؟ :)
دقیقا! :)
پاسخ:
:)))
 آره جمله‌ی تو کامل‌کننده‌ی کامنتمه :))
پاسخ:
عصن دارم در میابم که دارای حجم زیادی از تفاهم هستیم. تو چی؟ :دی
من خیلی وقته به این نتیجه رسیدم پری :دی
پاسخ:
اه! داریم تلف میشیم نیلو، بیا بریم اروپا یه حرکتی بزنیم! :)))
همون فرار مغز‌ها :O
پاسخ:
;D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">