یادداشت‌ها و برداشت‌ها

crazy !

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

خیلی دلم میخواد دیوونه باشم. ازونا که اینقدر تو خودشون و دنیای خودشونن که چیزی نمیفهمن و کسی هم اونا رو نمیفهمه! 

پی نوشت: جیره کتاب میخواد یه لیست بزنه برای کتابهای ِ فارسی ای که قبل از مرگ باید بخونیمشون. به پیرو از 1001 کتابی که باید پیش از مرگ خواند ِ معروف! و خب. من خیلی از خودم شرمنده شدم که تنها کتابی که از لیست خوندم سال بلوا بوده! البته من ِ او رو هم دیدم، ابتداش رو هم خوندم، نویسندش هم همشهریمونه، یعنی من میخوندم میگفتم عه؟ این کلمه که...! ولی خب. جدی برام شرم آور بود. متاسفم برای خودم. کتاب ِ ایرانی بخوانیم. 

بازم که پی نوشت از خود پست طولانی تر شد! بازم که مهم تر شد! اَه. :/ 

امروز کتابایی که از چشمه روز شنبه سفارش داده بودم رسید و من عین چی خوشحال بودم و هی گفتم کاش اتحادیه ابلهان رو هم سفارش داده بودم. کاش کاش کاش! ولی با این مامان که اینقدر غر میزنه که همه کار میکنی جز اونی که باید، باید بگم که خیال خام! سال دیگه که قیمت رفت روش گیرت میاد! :(

داداشم اینقدر ادکلن و عطر و کوفت و زهرمار میزنه به در و دیوار که من همش عطسه میکنم، همش سرم میخواد درد بگیره. اه. مریض ِ بیمار :|

منشن میکنم که جمله اول مهمه اصلا. اصلا فقط همون. :)))))))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
Mileva Marić

نظرات  (۷)

چرا از شریعتی چیزی قاطی کتابهای فارسی نیست لعنتی؟ :/
شمام رای بدین. شمام کمک بدین. هوم؟ 
پاسخ:
آره ما که اینقدر چیزی بلد نیستیم که بخوایم رای بدیم. :/
البته ببین ما از کتابهای ِ جهانیش هم فک کنم 1984 رو خوندیم که خیلی زیبا بود و الان هم داریم هرگز رهایم مکن رو میخونیم. وات دو یو ثینک؟ 
اصلا خیلی هدف ِ زیباییه. باید این کتابارو خوند. چرا همه ی اهداف زیبا تکرارین؟ اه. مثلا تو تصمیم بگیری کل ِ دنیا رو بگردی با اینکه خیلی هیجان انگیزه ولی تکراری و مسخرست. وااای؟ وااااااای؟ :(( خودم میدونم چرا تکرارین. 
مهم نیست.
ما گمان میکنیم تنها آدم ِ این هستی ایم، و بقیه رو نادیده میگیریم، تجربه میکنیم، دوست داشتیم ادامه میدیم وبلاه بلاه! 

پاسخ:
آره آفرین. همیشه خودت باید تفکر تولید کنی. هیچوقت تقلید نکن، فقط بدون که وجود دارن که بدونی و نادون نباشی. گت این یور اون وی. :)
چرا نقطه ی چسبیده به کلمه ی قبلی اینقدر زیبا و خاص به نظرم میرسه؟!
نوشته کتابهای علی شریعتی چون داستان نیستن نمیتونن تو این لیست باشن!!!! 
گااد کیل می :||
پاسخ:
صوبتی ندارم. 


خیلی زیباست که برای خودم کامنت میذارم و خودمم جواب میدم حتی. از هر وجهی نگاه میکنم درش یه زیبایی هست. :/
میخام بگم ک با مامانت موافقم!
پاسخ:
shit. :/ :(
همونطور ک هیچ وقت نمیتونم با فیلم ایرانی کنار بیام با کتاب ایرانی هم نمیتونم!!!!
پاسخ:
ولی سال بلوایی که من خوندم خوب بود! سرخ ِ سفید هم خوب بود. ولی ذر کل باید بگم که چون اجتماع ِ خودمونو نشون میدن منم خوشم نمیاد. اصلا وقتی اسم ایرانی میبینم نمیتونم باهاش کنار بیام :دی
اسم ایرانی ک هیچی..اینکه تو لحظه های عاشقانه هیچ کاری نمیکنن بدتره:////
پاسخ:
😂😂😂 گااد
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۶ ستوده ••
همشهری ماام هست :| 
پاسخ:
Hen!!!!????

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">