یادداشت‌ها و برداشت‌ها

رنگها

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۳ ب.ظ

خب ببین، ما آدمای هنری طور ِ متفکر ِ نمیدونم چی! اصلا مهم نیست. یه سری از آدما، مث ِ من، مث ِ حیدر، یه سری فکرا داریم. مثلا یه بار حیدر گفت که پری، دقت کردی که هر آدمی، یه رنگیه؟ و خب اون موقع من حسابانامو ننوشته بودم و گند زدم به فاز فلسفیش... ولی الان یه صفحه از دفترخاطراتم هست که میگه: ما هر آدمی رو یه رنگ میبینیم...

دارم فکر میکنم یحتمل به خاطر حس ِ القا شدس و بعد حسی که رنگ القا میکنه و ناخودآگاه میاد تو ذهنمون...

تو همون آبی رنگ ِ آرامش ِ جذابی هستی که وقتی نباشی ممکنه همه رنگها شاد و جیغ باشن، ولی بی فایدن و چشمو میزنن! دقیقا انگار یه چیزی کمه، اینجا، ور ِ دل ِ من! :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
Mileva Marić

نظرات  (۲)

ببین..تصمیم دارم بیام مد و اینو ببرم نشونش بدم و بگم آبی تویی!!!این بنفش ترسو نمیاد بت بگه!!
ولی من میگم بش :)))
پاسخ:
:دییییی! امیدوارم دیر بیای :| من خجالت میکشم اصلا!!!!! 
متفکر اون اول و حیدر چند خط بعدش به جورایی منو ترسوند. هر تفکری تفکر نیست.
پاسخ:
accepted! ولی با به کلمات نیاز داریم تا یه چیزایی رو برسونیم، اگه نگیم تفکر یه چیزی میمونه، هرچقدرم عبث و بی نتیجه، فکر کردن فکر کردنه! نیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">