یادداشت‌ها و برداشت‌ها

درگیری های کراش طوری :/

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ

I've been liking and undo it from the posts she has from her face and this is fucking odd and I can't DO anything! 

آخه چرا؟ من ک اینقدر حواس پرت نبودم! :/ محو ِ تو شده ام :/ اصلا من نمیخوام فردا برم مد. نمیخوام. نمیـــــــــخوام. آی کنت سی یو! آیل اووید سیینگ یو! آح... خب ی باره همه پستاشو لایک کن راحت شی! :| نمیتونم نمیـــتونم. اصلا از چی میترسم؟ از چی آخه؟ اصلا بذار بفهمه. بفهمهههههه مگه چشه؟ من ک خزوخیلش نکردم! شایدم کردم. شایدم میکنم. شایدم ب نظر اون هست! و نمیشه گفت هو کرز، بیکاز دتس آل دت مدرز! خدایا خواهش میکنم اگه من قراره عاشق این بمونم لدفن مارو بهم برسون درغیر این صورت راحت کن منو! :| این تایم چِ چیز ِ کوفتی ایه که حتمن باید بگذره اخه؟ تازه بعضی وقتا ک نباید، تند میگذره. شصت ثانیه های ِ اپسیلونی ِ مسخره با چرخش ِ چرخ دنده ها! تمومش کنین این مسخره بازیارو! اصلا بشینیم رو قانون جذب کار کنیم. از الان تا صُب بگیم اون میاد به من میگه منو خیلی دوست داره!! بیکاز آیم سووو جذاب. میبی ایم سو جذاب دت شی کنت استند ایت! بات شی هز تو دو ایت! یو شود دو ایت بیب بیکاز یو کن بات آی... آی کن تو. آی دونت نو! وای دونت یو ایون گیو ایت عه ترای؟ :((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
Mileva Marić

نظرات  (۱۰)

۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۷ آقای هرمیت
:|
پاسخ:
وای آرین! میبینی هنوز بهش نگفتم؟ تو ک اینقدر خفنی و اینا با توجه به اون استوریت بیا یکم عقل بیار تو کله من! پلیز... پلییییز :|
یو آر گِتینگ کریزی بیکاز آو ناثینگ پیلیز به اعصابت مسلسل باش0_o
پاسخ:
وای عصن خودمم نمیدونم چرا :| این وضعی که الان هست حتی اگرم بهش بگم تبدیل میشه به اینکه وای نکنه فلان کارو کردم فلان طور بشه و فلان فکرو بکنه! خدایا تو چرا منو شفا نمیدی؟ دلت ب حال من نسوخته؟ 
ببین دلش به حال من نمیسوزه؟ :(
مثل اینکه یکم قانون جذب هم بلدی
پس قانون انتظار رو هم که یه شاخه از جذبه یاد بگیر
انتظار هر اتفاقی رو داشته باشی به سرت میاد
اگه الان داری اتفاقای بد تو ذهنت می‌سازی شک نکن به همشون عین چی می‌رسی:)))
پاسخ:
اتفاق بد چیه خب؟ اتفاق بد کجای ِ پستمه؟ :(
و خب... خسته ام از انتظار :)
همین که میگی میترسم فلان چیرو بگم فلان اتفاق بیفته ،فکر بده دیگه،فکر بدم اتفاقات بد جذب می‌کنه:))
پاسخ:
آهان این؟ آخه من نمیدونم چه صفتیه، هرکاری که انجام میدم یا میخوام انجام بدم میترسم از ری اکشن طرف مقابلم... نمیدونمم چیکار کنم ک دیگه اینجوری نباشم!
ولی به نظرم خیلی کراشم خود شیفتس ک اینقدر از خودش عکس گذاشته! از بس بهش گفتن یا چی؟
خیلی کارا باید بکنی،یه شبه که نمیشه تغییر کرد
مثلاً باید اعتماد به نفست رو پرورش بدی دخترم:))
این اعتماد به نفس هم کلی شاخه ماخه داره
اولشم دوست داشتنه خودته:))
پاسخ:
اعتماد ب نفسم خوبه ب نظرم! تو ی سری موارد اینجوری میشم! :)
خودمو دوست دارم خب :))))))) بعدی :)
ببین دخترم کسی که خودشو دوست داره دیگه براش مهم نیست اگه فلان کارو بکنه نتیجه ش چی میشه،
میگه من اون کاری که دوست دارم رو میکنم،نتیجه ش هرچی میخواد بشه:))
پس تو دوست داشتن خودت تجدید نظر کن
چون شاید دیده باشی بعضیا کار خاصی نمیکنن ولی همه شیفته و مجنونشونن 
اینا عاشق خودشونن
بعضیام خودشونو به در و دیوار میزنن اما نتیجه ای نمیگیرن
اینا خودشونو دوست ندارن و برای خوشایند طرف مقابلشون دست به هر کاری میزنن
حتی غرورشونو زیر پا میذارن
این آدمها پس زده میشن
از نظر خود من که حوصله سر برن:))
پاسخ:
خب، من جزو هیچ کودوم ازون دسته هایی که میگی نیستم! :))))
و تاکید میکنم که این مورد خیلی خاصه! خیلی خیلی خاصه! به خاطر همین اینجوریم من، در باقی موارد برام مهم نیست :)
منم اون روز ک فالوش کردم رفتم پستایی ک خووش توش بودو لایک کردم:))))
پاسخ:
خب من اینکارو نکردم و گفتم شاید آد باشه و بعد حالا هی وقتی میزنم بعدی بعد حواسم نیست بازم میزنم یا میزنم نمیره بعدی و لایک میشه و بعد دوباره برش میدارم و وضعیت داغانیه واقعن به نظرم. :| 
میخوام به خودم قول بدم دیگه به کانسیکوعنسیز فک نکنم! کن یو هلپ می؟
باو خب لایک کنی مگ چی میشه؟!؟!اصن عاد نیس!باور کن عاد نیس!اینکه تو اینجوری فک میکنی عاده!
پاسخ:
نکته خوبی بود :) سعی میکنم ازین ب بعد شفاف تر فک کنم :) 
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۸ آقای هرمیت
من فعلا تو شوکم :| 
خیلی پست یهویی اونجوری بود فعلا بذار از تو شوک در بیام بفهمم چی شده :|
پاسخ:
واقعا تو شوک ِ فاز ِ پستی؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">