یادداشت‌ها و برداشت‌ها

always feeling happy as always ;D

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ب.ظ

امروز تو امتحان فیزیک 4 تا سوال ننوشتم. بشر خیلی سخت بود این امتحان! و با این حال الان احساس میکنم خوشبخت ترین آدم زمینم. اگه من خوشبخت ترین آدم روی زمین نیستم پس کیه؟ کی واقعا؟ کی امروز با کراشش حرف زده؟ کی؟ کی کل راه برگشت اینقدر آدرنالینش بالا بوده که اگه کل راهم میدوئیده کافی نبوده؟ کی اینقد محو بوده که چیزی نمیفهمیده؟ :) کی؟ 

کی اینقد صبوره تا اولین فرصتی که پیدا میشه میل چک کنه و اون وقت وقتی میلاشو میخونه بفهمه که گاد! آیم ریلی د موست هپیست پرسن این لایف نو! 

پاسخ همه سوالات عبارت است از من. من! منی که قطعا فردا رو باید به من تبریک بگین نه اون! :)

بلی. خیلی خشنودم، خیلی! خیلی خیلی خیلی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۶
Mileva Marić

نظرات  (۴)

افرین :
پاسخ:
آفرین به چی خب؟! :|
که خیلی خوشبختی :)
پاسخ:
آقا این آفرین نداره! اول فک کردم واسه این گفتین که رفتم با کراشم حرف زدم! ولی الان که اینو میگین، باید بگم که نگرش، نگرش، نگرش :)
۰۶ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۲ آقای هرمیت
من کلا حافظم ریست شده
از اول باید در جریان بذاری منو :/
پاسخ:
هشت ماه دیگه آرین. د اگزکت ایت مانث لیتر -.-
پریسااااا😍😍😍
آی لاو یو کافی نیست واقعن ولی تنها جمله ی شناخته شده توسط انسانهاست ک میتونم بت بگم❤❤❤
پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))) ❤❤❤❤❤❤
آقا، متقابله، در جریانی که :) 
و چقد خوب که دقیقا میفهمم چی میگی، از جمله خودم استفاده کردی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">