یادداشت‌ها و برداشت‌ها

یه وویس از سرود پارسال دارم، یادمه حسنا که فرستادش نوشت: بچه‌ها! شاهکارمونو گوش بدین! بعد اولش کلی شلوغ میکنیم و اینا، که حسابش از دستم در رفته چند بار گوشش دادم و بین صداها دنبال صدای اون گشتم. بعد شروع میکنیم به خوندن، محکم و با اقتدار: «ما مسافران شهر آفتاب، در مسیر جاده‌های روشنیم...» و شرط میبندم این وویسو بعدا گوش بدم فقط حسرت دبیرستان رو خواهم خورد. حالا با اشک یا بدون اشک. تو شرط بندیم بی‌شک برندم. چون همین الان هم حسرت دبیرستانو میخورم. من نمیخوام بزرگ شم :( 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۵
Mileva Marić

نظرات  (۱۰)

منم یه روزایی فک میکردم دبیرستان بهترین دوران زندگیم بوده،بعد دیدم دانشگاه بهتره،بعد دیدم دانشگاه نرفتن بهتره،بعد....
هرچی میری جلوتر گرچه گاهی دلتنگ یه چیزایی میشی اما باور کن بکشنت هم حاضر نیستی برگردی و دوباره اون روزها رو تکرار کنی...
پس بزرگ شو،خیلی بزرگ:)
پاسخ:
خب یعنی چی؟ آدم باید از هرلحظه زندگیش لذت ببره! و با اینکه یه دورانی به من خیلیییی سخت گذشت واقعن، ولی بازم من حاضرم برگردم و دوباره سمپاد قبول شم و دوران راهنمایی رو طی کنم. نمیخوامم چیزی رو عوض کنم، ولی دوست دارم همین چیز تکراری رو دوباره داشته باشم. مث فیلمایی که زیاد میبینیم این دوره شیش ساله زندگیمم چندبار زندگی میکردم :)
بزرگ شدیم رفت
پاسخ:
:( ترسناکه!
۱۶ آبان ۹۷ ، ۰۱:۴۵ آقای هرمیت
هعییییی
من فقط میدونم دارم بهترین سال های عمر و زندگیمو در بد ترین حالت سپری میکنم ! :)
درسته که در بد کردنش خودم بی تاثیر نبودم ولی این این جامعه کوفتی هم تاثیر بزرگی داشته و داره
پاسخ:
آقا فکرمیکنی... ینی میدونم که چقد وضعیتت گوهیه ولی خب تیک ایت ایزی، همیشه جو میتونه اینقدر بدباشه و خوبه که میدونی خودت تاثیرگذار بودی ولی تهش مهم اینه که حالشو ببری و تمام و برای حالشو نبردن بهونه نیار. 
متنفرم از موعظه کردن، پس حق داری، و حالشو نبر اصلا و بشین غر بزن ^~^
منظورم این بود هرچی میری جلوتر می بینی جلوتر قشنگتره،این که آدم دلش بخواد برگرده، گیر کردن تو گذشته س،باید بزرگ شد و هیجانات جدید رو تجربه کرد،هرلحظه از زندگی قشنگیهای خودش رو داره،باید بزرگ شد،خیلی بزرگ....
پاسخ:
خب... شاید من حسرت گذشته رو میخورم؟! به‌هرحال میگن بهترین دوران زندگیه! و شایدم من از تغییر میترسم...
ولی خب دوست داشتنیه، و کاش تموم نمیشد ):
آفرین!از همین الان دلت برا های اسکول و کلن اسکول تنگ بشه:((((((
پاسخ:
نمیخوااااام من میخوام همینجا بموووونم با همین دبیرا و این همه ناز بودن و زیبا بودن و جذاب بودن و خوش گذشتنا و غرغرهای صبحگاهی و همین امتحانا و همین نخوندنا و همین زنگ تفریحا و همین حیاط و همش همینا باشه لدفن :( و سرودم برم :( و اونم باشه و اون رفیقش نباشه :( ایش :( اه :( لنت ب دانشگاه :( لنت به زندگی و گذر زمان :( لنت ب این پیری ؛(
اینقدر امسال همه چیز قشنگ و عالیه که من نمیخوام بزرگ شم ماماااااان :(((
پاسخ:
تازه غمشو سال دیگه حس میکنی از ثانیه به ثانیه و حتی صدم ثانیه‌های امسالت استفاده کن 😭😭😭
حیلی بده،خیلی گوهه،خیلی عنه://///
پاسخ:
فاک ایت! بیا خودمونو به یه اردوی اتمام این دوران در فرانسه دعوت کنیم. مثلا فک کنیم خارجیم و اینا، منتها سفر یکم دییییر اتفاق میوفته 😭😂 بات انی‌وی... بیا خودمون بزرگ نشیم... بیا :( بیا در آغوشم :(
موافقم!!!
بیا بیا:)
پاسخ:
:)))))
بالاخره یادگرفتی پاسخ کامنت ببینی ^~^
دی:
پاسخ:
:)))))
۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۸ جناب منزوی
آره، مرور خاطره ها به قلب فشار میاره، آدم دوست داره برگرده
پاسخ:
آخ... حتی اگرم تلخ باشن :( اصلا بزرگ شدن ترسناکه...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">