یادداشت‌ها و برداشت‌ها

همچنان روزمرگی ها!

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ

نشستم غلظت حل میکنم. بعد با خودم فکر میکنم که: خب، به فلان دلیل و فلان دلیل، دیگه دوسش ندارم. چون فلان اخلاقارو توش میبینم و میدونم که با اینا به مشکل برمیخوریم! (الان ک دارم فکر میکنم، چرا واقعا؟ چرا باید پیش قضاوتی کنم؟! اه :/) بعد یهو میگم که نه نمیتونم اصلا! اصلا مقاومتی در برابر این حجم از زیبایی ندارم. بعد بحثم با خودم تموم میشه :دی

اصلا پست ِ بیخودیه، ولی میخام ببینم روز قبل از آزمون ِ دوم آذر ب چی فک میکردم وقتی داشتم درس میخوندم و نمیخوندم و فک میکردم که دیگه دیره و من دیگه اون چیزی (رتبه ای، رشته ای، دانشگاهی) که باید رو نمیارم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۱
Mileva Marić

نظرات  (۱۱)

به یه کارو هدف  فکر کن.
پاسخ:
این ی جورایی 80 درصد مواقع از توانم خارجه که یه مدت طولانی فقط به یه چیزی فکر کنم یا یه کار رو انجام بدم!
هشتگ افکارِ دری‌وری
پاسخ:
اقا توضیحاتت بسی ناکامل است میشود ک کمی بیشتر اشارع کنی و اینا؟ 
عشتگ ن ب کم حرف زدن او! 
اینو برا اون قسمتی ک نوشتی رتبه و یونی و رشته نمیاری نوشتم!
پاسخ:
ینی قسمت اول چرت اندر پرت نیست؟
۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۰:۲۱ آقای هرمیت
نسبت به جمله آخر پست: گوه نخور :|
این بی ادبی نیستاااا ، با انگیزه دادن من که آشنایی :))
پاسخ:
بابا کامان! واقعا احساسش میکنم!
بلی کاملا آشنایی دارم :دی دوره تخصصی گذروندم :دی 
۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۱:۰۰ آقای هرمیت
نسبت به جمله اول جوابت: گوه نخور :|
کلا گوه نخور دیگه ، عه :|
عه خب خوبه D:
پاسخ:
این حجم از امیدتون منو کشتع :/
:)))))
چرا اونم میتونه باشه😂
پاسخ:
:دی :))))
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۰ آقای هرمیت
:)))
پاسخ:
:)))))))))))
۰۵ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۲ آقای هرمیت
فکشو :)))))
پاسخ:
قابلیتام ^_________^
۰۶ آذر ۹۷ ، ۲۱:۴۰ آقای هرمیت
^.^
پاسخ:
^_*
۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۸:۵۳ آقای هرمیت
*_*
پاسخ:
ای بابا!
۰۷ آذر ۹۷ ، ۲۱:۰۰ آقای هرمیت
ای مامان :/
پاسخ:
Nvr ends!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">