یادداشت‌ها و برداشت‌ها

چی؟ کدام؟ کجا؟!

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

جیس؟ جیس؟! صدایم را میشنوی؟ من اینجا گیر افتاده ام! در تاریکی پشت ِ این در ِ بسته. کسی هست اصلا آن بیرون؟ اصلا نکند خورشید خاموش شده؟ نکند همه انسان ها رفته اند! نکند اصلا نسل انسان ها منقرض شده و مرا خشک کنند برای موزه... کی؟ چی؟ موجود زنده ی دیگری غیر از ما؟ فضایی ها؟

ولش کن جیس. در را باز کن فقط چرا من باید زندانی باشم؟ من چه کرده ام؟ یادم نمی آید! قحطی آب و غذا بوده و دزدیده ام؟ آدم ِ اضافی بودم؟ اگر آدم اضافی میبوده میبردندش و نباید در دنیا میبوده ام؟ هی جیس، گوش میدهی؟ چشم هایم دارند از حدقه در می آیند از بس پی ِ چیزی گشتند در این ظلمات!

بیخیال جیس! بیخیال...

جیس این تویی که تیک تیک میکنی؟

جیس... نکند وجود نداری نکند مرا گول زده اند. چرا تنها چیزی که به یاد می آورم تویی جیس؟ 

بیخیال جیس. توان ندارم دیگر... به دنیا بگو بس کند و بگذارد ما با هم باشیم! من در برابر برخی زیبایی ها مقاومتی ندارم. تو هم از همان زیبایی هایی...

جیس؟ چرا حرفی نمیزنی؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
Mileva Marić

جیس

نظرات  (۶)

جیس باور کن چهره ات فرشته گون است :) 
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۰ مجنونِ لیلی
زیبا ولی دلهره آور :(
پاسخ:
چرا؟
به نظرم یه چیزی میتونه جفتشون باشه ولی نهایتا یکیش اون یکی رو کاور میده. نه؟
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۶ مجنونِ لیلی
همینطوره معمولا باید یکی غالب باشه ولی به نگاه هرکسی بر میگرده
بنده از این متن خیلی لذت بردم ولی انتهای متن ته دلم خالی شد😔
پاسخ:
درسته! :)
خودم دقت نکرده بودم ولی الان که خوندمش خودمم احساس کردم مرده جیس پشت ِ در مثلا! نترسید. جیس به زندگی خودش ادامه میده و میاد من ِ زندان ِ نفس خویش رو نجات میده :دی
سو زیبا!
پاسخ:
:)) قلب!
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۰ مجنونِ لیلی
😅
سپاس از وقتی که برای پاسخ ها میزارید 🌹
پاسخ:
اختیار دارین :) سپاس از کامنتایی که میذارین :دی
چقد تئاتری به نظر میاد این متن :)
پاسخ:
خب فک کنم یه جورایی هست ولی نه به اون هدف :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">