یادداشت‌ها و برداشت‌ها

مُدام!

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

اسمش هنوز مدام سیوه، هنوز همه حسا هستن، هنوز همشون هستن! ولی من دیگه سکوت کردم. حالا دیگه دیدنشم از دست دادم. و هر روز می‌بینم یکی تو مخاطبینم، مدام سیوه، با لست سین ریسنتلی، که راهو به روش بستم. گفتم میرم دیگه نمیام، میرم که درس بخونم. حالا دیگه نمیتونم نرمش نشون بدم. روم نمیشه. امیدم فقط به اینه که فک نکنه به اینکه چرا این ریسنتلی نشد یک هفته، یک ماه. موند؟ 

خب ولی یه چیزی این وسط واضحه، من یه اقدامی کردم، و نشده. و دیگه مهم نیست! 

ولی خب... :(((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۶
Mileva Marić

نظرات  (۷)

چند روز اولش سخته :) تحمل کن..
پاسخ:
بیش از چند روز گذشته! :()
اخه چرا مدام سیوش کردی؟😐
پاسخ:
چشه؟ خوبه که :))))))):
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدامِ همیشه یا مدامِ شراب یا مدامِ ****؟
خودت اون کلمه آخرو سانسور کن :) هر چی فکر کردم باز معنایی کامنت روی شونه اون بود. :)
پاسخ:
بعله!
ایشون رو مدام سیو کردم، به همون دو معنای بالا، دارای آرایه زیبای ایهام! 
حالا مسأله چیه :دی
این نیز بگذرد :)
پاسخ:
After about one year, still exists, ignoring every possible things!
آی نو..آی نو دت.. :((
پاسخ:
مرا در آغوش بگیر و این حرفا :(((
بیا بیا..اصن اگ تو بغلم بودی ک مدام یادت نبود!
😁
پاسخ:
آره دیگه واقعاً...! حقیقت بزرگیه این و حتی براش اثباتم دارم عین اون دفه که رفته بودیم بیرون خدافظی کردیم بعد یهو گفتم دیدی یادم رفت بگم بهش چی بگی 😁
لعنت به مکان و زمان!
لعنت واقعن بر جبر جغرافیایی :(((
[چقد خوب بودن اونروزا ک میرفتیم بیرون..میس دوز دیز :(((]
پاسخ:
می تو! ))))):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">