یادداشت‌ها و برداشت‌ها

تاثیرات 😐

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ق.ظ

آقا من کتاب شاهنشاهی رو دیدم، کپشن رو خوندم ک ببینم چیه و اینا.. بعدش خوابیدم. منظورم اینه که خب نه دقیقا بعدش، ولی خب وقتی خوابیدم خواب دیدم که تو کشور یه پسره ای توبالکن رو کشتنش. دلیلش چی بوده؟ دلیلش این بوده که داشته کتاب شاهنشاهی رو میخونده!!

اون از فضای مجازی

اون از مملکت و جامعه و امنیت

واقعا آدم دیگه نمیدونه چیکار کنه :|||

حالا باز من خیلی حساس نیستم. اونا که حساسن چیکار میکنن ناموسا؟ :||

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
Mileva Marić

نظرات  (۶)

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۰ آقای سر به هوا :)
من یه بار خواب دیدم انداختنم تو زندان ...
ولی ادامه خوابمو دوس دارم
پاسخ:
ادامه خوابتون چی بود؟ :)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۴ آقای سر به هوا :)
بعد بهم گفتن برو تو صف(مثل صبحگاه بود)
امدم از زندان بیرون و وارد حیات زندان شدم
دیدم کلی ادم دیگه هم هستن
بهم گفتن وایستا تو صف خودت
منم نمیدونستم صفم کدومه رفتم پشت سر یکی وایستادم که یه کوله پشتی داشت
یه دفعه اون برگشت و انگار منو میشناخت بهم با خنده گفت توهم داری میری کربلا؟؟
این صف ماله کربلاست:))

و چه خواب خوبی بود:))
پاسخ:
عهههه :))))))) چه خوب بوده پس :))))
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۲ آقای هرمیت
آقای سر به هوا ساقیتو به ما هم معرفى کن لطفا :/
پاسخ:
تو میخای بری کربلا =|
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۲ آقای هرمیت
نه ولی ساقیشو پیدا کنم سفارش مالزی میدم بهش :)))))))
شایدم آلبرتا کانادا :|
پاسخ:
ساقی ای ک میبره کربلا با ساقی ای ک میبره اونجاها فرق داره دیگه :|||
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۵ آقای هرمیت
نه بابا فک میکنى 
جنسو تغییر میده فقط 😂😂😂
پاسخ:
ok ok :))
نترس مگه الکی آخه:))
پاسخ:
راست میگیییی :))) ولی خب ناخودآگاهمه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">