یادداشت‌ها و برداشت‌ها

گیاه بودیم کاش!

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ب.ظ

ادم باید کلی چیز میز از گیاها یاد بگیره. امروز بعدازظهر وقتی از خواب بیدار شدم رفتم تو حیاط و احساس کردم کلی اکسیژن بهم رسیده! بعد خاله رو صدا زدم گفتم بیا نفس بکش!! بعد رفتیم ته حیاط، ته ته تهش، کمتر کسی میره. کلی گل رز. من هیچوقت دقت نکرده بودم، اما یه سری شاخه‌های جدید درومده بودن، از تو خاک، یعنی از ریشه، شاخه‌های جدید قوی تر و محکم تر و کلفت تر، با رنگ‌ تروتازه‌تر، با برگای بزرگ‌تر و سرزنده‌تر! من چی؟ اگه منو از تو گلدونم دربیارن بذارنم یه جای بزرگ و جدید چی؟ میتونم اصلا؟ اینقدر عرضه دارم؟ یا خشک میشم میرم پی‌کارم؟ اصلا کلی ذوق کردم! بعد رفتم بالا، تو یکی از گلدونا یه برگای کوچولوی سبزی علاوه بر خود گله بود! من هی فک کردم علفه! من ضد علف نیستم، از برگای یه سریشون خوشم میاد. از برگای کوچولوی شفاف اینم خوشم اومد که زیر برگ خشکه ها دفن شده بود. خواستم برگ خشکه‌ها رو بردارم دیدم گیر کرده، نمیاد! گفتم نه من باید نجاتش بدم این گلو! :| بعد کشیدمش و بعد صدای جررررت! ریشه‌شم درومد! اون برگ‌ خشکا مال خودش بود!!! یه بخشی‌ش رفته بود تو خاک و درومده بود و سبز شده بود...! من چی؟ اگه یه بخش کوچیکی از من بمونه چی؟ اگه گل خشک شده‌ی من بیوفته چی؟ رشد میکنه؟ دوباره زنده میشم؟ شاداب میشم؟ میتونم از هیچ خودمو بسازم...؟ 

لعنت به من که اینقدر زود ناامید میشم گاهی وقتا :) 

Use your human brain and nature to get higher bot to fall!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
Mileva Marić

نظرات  (۳)

واسه همینه همش میگم کاش درخت بودم 
پاسخ:
من ب گلم راضیم :/ کاکتوس حتا :/ چقد قویه :/
اول که اومدم صفحه خالی بود
چند بار رفرش کردم صفحه رو، بازم خالی بود
بستم
دوباره وارد شدم
میخواستم بنویسم نگو که رفتی و خالی کردی اینجا رو؟ |:
ولی دیدم نههه پسته ظاهر شده ^_^
خلاصه با یه لبخند ملیحی پست رو خوندم و حالا میخوام بگم که گاهی وقتا این که از خودمون یا شرایطمون ناامید میشیم باعث میشه دست به تلاشِ بیشتر بزنیم؛ البته شاید به این نگن ناامیدی، بگن دلسرد شدن! خلاصه که لعنت معنت رو بیخیال شو دختر، اومدی که تا جایی که میتونی قشنگ ترینا رو برای خودت بسازی، اگه یه جاهایی رو هم خراب کردی مهم نیست، درست میشه، به قول قدیمیا کار نشد نداره... فقط دلت رو بسپار به سازنده ی خودت، اونوقت سازنده های تو هم به بهترین نحو راهشون رو پیدا می کنن *_^
پاسخ:
عه ینی اینقد منو میخونین و اینا و اینا؟ :)))))
امیدوارم واقعن :)))) ممنون از حس خوب کامنتتون :))
۱۹ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۰۸ لیمو ترشـــ🍋
کلا موجودات دیگ ی سریاشون نسبت ب ما خعلی پیشرفته تر و امیدوار تر میزنن... حتی ی سری از سلولای بدنمون(ریاضی بود رشتت انگار.. هان؟) هم از خودمون باهوش تر و خلاق تر و شاد ترن! حالا ما ک از همه شون بهتریم و حتی از اونا تشکیل شدیم چرا اینجوری ییم ندانم چرا:/ 
پاسخ:
اری ریاضی است! لعنت بهمون واقعا متاسف گشتم :/ این عقل چه ها نمیکند با ما :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">