یادداشت‌ها و برداشت‌ها

and if they laugh then fuck 'em all!

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۰۶ ب.ظ

خب. میخوام اعتراف کنم من دو ساعت تموم پنج شنبه نشستم و بیلبورد دوهزار و نوزده رو دیدم و اصن منطقی نبود من چنین چیزی رو بخوام رها کنم :دی! منتها همه آهنگا جدید بودن و من شرمنده شدم اصن! ولی اجراها بسیار جذاب بودن! :(( بعد اونام خیلی خوشحال و هپی بودن میرقصیدن مام نشستیم که ماه رمضون شه قایمکی چیز میز بخوریم :/

انی وی، کلا در حال خودکشی با این آهنگم: halsey: without me

خیلی زیباست! اولش هم بسیار زیباست. 

Found you when your heart was broke
I filled your cup until it overflowed
Took it so far to keep you close 
I was afraid to leave you on your own
I said I’d catch you if you fall
.

tell me how’s it feel sittin’ up there
Feeling so high but too far away to hold me
      You know I’m the one who put you up there

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۴
Mileva Marić

نظرات  (۳)

با هالزی حال نمی کنم
آهنگش قشنگه هر چند
ولی باید با خود خواننده حس بگیرم تا بتونم لذت ببرم
پاسخ:
ولی اتفاقا من خیلی باش حال میکنم! :)) همه آهنگاشم دوست دارم ^_^
خیلی آشنا می‌زنه آهنگش :))
قشنگ بود، رو مخمه چند روز هی.
پاسخ:
رو مخته ینی عین من هی میخونی و اینا یا رو مخته از نوع بد؟ :دی
عجیبه که با اکانتت نیومدی!
بالایی خودمم.
آره یعنی هی گوش میدم بهش
پاسخ:
از بس خوبه :دی!
آهنگ جدید نیز میخاد بده بیرون و مرا بسیار خشنود ساخته است! :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">