یادداشت‌ها و برداشت‌ها

26

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

مدیونی اگه فک کنی من حاضرم واسه هرچیزی، اینجا بمونم. پیش این آدما. دقیقن همبنا. به خاطر یه سری دیگشون؟ ن. موقعیت؟ ن. چیزی نیست که اینجا باشه و جای دیگه نباشه. حتی همین آدما. سون بیلین پیپل! اووو! و چقدر آدم میشه شناخت. 

هر روز نوبت یکیه. من ترجیحم اینه برم تو شمال تو شالیزار و گِلا کار کنم. جای اینکه اشک تو چشام جمع شه و از بغض خفه شم!

+ دارم درمیابم واسه من تو زندگی اولین اولویت احترامه. ی طوری ک انگار اون نباشه هیچی نیست، اون باشه همه چیز هست. 

تاااا بقیش بماند...!

+ اگ فرایند بزرگ شدن پسرا رو میدیدین شاید کمتر عاشقشون میشدین. -.- (حداقل اکثرشون!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
Mileva Marić

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">