یادداشت‌ها و برداشت‌ها

26

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۳ ب.ظ
اینقدر عقایدتونو بهم تحمیل نکنین! حداقل بذارین خودم تصمیم بگیرم. خودم نظر بدم، خودم فکر کنم. حتا اک احمقم! به درک! 
زندگی خودمه -.-
چرااااااااااااا باید من گوش بدم؟ چرا؟ چرا من یه خنگ خوشحال نیستم؟ اه -.-
میگ مگ نگفتم هر وقت حالت خوب نبود بخواب؟
از بس خوابیدم بدنم درد گرفته! -.- 
چقد من حرص بخورم اخه؟ چرا ولم نمیکنین این آخر کاریه! چرا؟ واقعن چرا! 


+ بهتره زین پس به هر هنگام باران بارید مای ایمورتال گوش بدیم :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
Mileva Marić

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">