یادداشت‌ها و برداشت‌ها

بروکلین

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

گور بابای موارد و گور بابای تر خودم که گفتم ادامش مینویسم. 

یه فیلم دیدم، نه اینکه امروز یه فیلم دیده باشم، امروز بیشتر از یکی دیدم. منتها یکیش بروکلین بود. (به درک که فیلمای خفن ندیدم و به درک اصن. الانم ناراحت نیستم. واقعا نیستم. فقط نمیخوام یکی بیاد بگه عححح چرو زهرمار رو ندیدی؟ دلیلش اینه. دوست داشتم اینو ببینم و اصنم لجبازی نیست!) بهرحال خیلی برام جالب انگیزناک طور بود. احساس همذات پنداری میکردم. نه اینکه مثل من باشه. نه من خواهر دارم و نه با برادرم اینقدر صمیمیم و نه میتونم برم یو اس آ. وقتی برگشت شهرشون، اولش بسیور خوشحال بود و یهو یه اتفاقی افتاد و اشکش درومد گفت یادم رفته بود این شهر چطوریه و با اولین کشتی برگشت. 

میدونی چیه؟ امروز داشتم به فری میگفتم (آره من همونم که میره بیرون عکس نمیگیره. حتی اونم نگرفت. حالا میبنم که دلم میخواد بگیرم. که بمونه. معنی عکس گرفتن حتما پخش کردن نیست که! منم با این گیرای مسخرم!) که دیگه هیچ جمعی مثل جمع کلاسمون نیست و من اعصابم خورده و اینا اونم همین نظرو اعمال کرد. ولی من از یه طرف دیگه هم از پارسال خوشحال بودم که داریم جدا میشیم. قراره یه سری آدم جدید ببینم. یعنی کلی دروافع. و بسیار بسیار خوشحالم که از دست این آدما راحت میشم و واقعا امیدوارم تهران قبول شم. که بتونم فرهنگا و آدمای متفاوت تری رو ببینم. 

همه میرن رانندگی. ینی همهههه اونایی که سنشون رسیده میرن. :| چه بد. چه مسخره. چه مزخرف. اگه منم برم ممکنه یکی رو ببینم. -.- از قبلشم نمیخواستم برم. به بابام که میگم میگه بیا بریم یادت بدم ^_^ دیگه چه بهتر! گفتم آیین نامه چی؟ گفت میخونی میدی دیگه. گفتم پچرا یه سریا دفعه اول قبول نمیشن؟ گفت نه اونا مسخرن من خوندم شدم. گفتم باشه. تازه سال دیگه هم که برم کازم و دوستان رو میبینم که از میرزایی و دوستان بدتره o-O چمدونم چ کنم! نمیدونم. اصن چرا گواهینامه بگیرم؟ هروقت ماشین دار شدم میگیرم. بعدشم اگه قرار باشه برم جای دیگه بزی ام، گواهینامه اینجا چه به دردم میخوره؟ :| حالا درسته از قبل بدونی بهتره کلا الان فیریم و برا آینده خوبه کارا تلنبار نشه، ولی همون با پدر گرام کافیه. (خوشم میاد خودمو قانعم میکنم تازه :|)

انی وی، یکم دیگه که برم یونی، اصلا همه فواسد برام بی اهمیت میشن. اینکه الان نیستنم مشکل از خودمه. اون آینده رو جهت اطمینان میگم به خودم.

فردا قراره بریم دندون پزشکی، فقط عکس بگیریم. من با بیش از شاید 10 دندون پر شده هنوز از دندون پزشکی میترسم. چرا واقعا؟ جو ِ لعنتی...!

پلاس! همون همیشگیا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
Mileva Marić

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">