یادداشت‌ها و برداشت‌ها

همرَهان ِ گَرامی!

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ق.ظ

اوصیکم به خواندن سایت ناداستان. بسیور لذت آور است. لینکش هم کردم در پیوندها. 

+ همه یا آلبوم دادن، یا دارن میدن، یه فصل از سریالا اومده، یا داره میاد. چه خبره :/ چرا یهو پلی شدن :|

+ تباها؟ اگر به مانند من جدیدا آهنگیون بی کلام بهتان بیشتر میخورد اوصیکم به این سایته. شبیه همون سایت موسیقی قبلیس. 

گوشیمو گم کردم! :| قبلا از خودم میپرسیدم چطور میشه یکی گوشیشو جا بذاره یا گم کنه؟ خودم شدم :/

داشتم از خودم میپرسیدم من هیچوقت ممکنه اسم بچمو بذارم آتریسا؟ آتریسا آخه؟ سخت نیست؟ :| اسم خودمم سخته اینطوری اگ بخایم بیاندیشیم! بهرحال نمیدونم. یه طوریه خلاصه!

اگ الان ی جای امن بودم و تنها زندگی میکردم یا حداقل با کسی ک اوکییم میرفتم بیرون قدم میزدم. الان. دقیقا همین الان! (ده و چهل دقیقه شب!)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۲
Mileva Marić

نظرات  (۷)

خمه به تتریخ رو انتخاب کردن گفتن هرچی داریم بریزیم بیرون😂

البوم تیلور و یه سریال باهم بیاد بیرون؟ یکم بیشتر از اندازه اس!

اون سایت مکسیقی قبلی رو میشه،بدی دوباره؟

پاسخ:
صفحه کلیدت خورده تو دیوار 😂😂😂😂 وااااقعن لنتیااا :||| 
خیلی!
ملواز عه، سرچ کن میاد. :))) melovaz فک کنم. یادم نیست دقیق!
Melovaz.net?! 

خلاصه بگم... I suck at typing!

نوشته بودم همه یه تاریخ رو انتخاب کردن ک بدن بیرون!😁😂

ممنان!

پاسخ:
اره فمیدم... اولش شوک شدم فقط 😂😂
خاهاش! ؛)

کیا آلبوم دادن؟ پیدا نکردم چرا من:(

پاسخ:
تیلور آلبوم داده، هری هم قراره آخرای تابستون یا ابتدای پائیز آلبوم بده (:

اها فکر کردم فارسیا حله حله مرسی

پاسخ:
عههه ببخشید :) خواهش میکنم :*

دیروز ۱۰۰ تا آهنگ برتر بیلبورد رو پلی کردم هیچکدوم خوشم نیومد.بعد رفتم همون سایتی که قبلا گذاشته بودی اونجاهم چندتا از برترین‌ها رو پلی کردم بازم خوشم نیومد.در آهنگای بی‌کلام هم همینقدر سخت پسند. :|

پاسخ:
منم جدیدا همینطور شدم! ولی دیگه نه تا این حد. مثن هالزی آهنگ ویداوت میش تو کنکور تو بیلبورد بود و مورد پسندم قرار گرفت! بی کلامام خوبن دیگه، ینی نمیدونما ولی آهنگه و توم میتونی کارتو انجام بدی. برا این خوبه!

مرسی از پیشنهاد سایت

پاسخ:
خاهش و اینکه دقیقا کودومو میگی؟
ساعت کامنتو! ! ! 

سایت آهنگه

من با اون ملوازم خیلی رابطه برقرار کردم😁

اه مای گااااد!!!! چقد قیشنگه^^

پاسخ:
آیم پرود آو د اونر بیکاز هیز سو گود ات دیسکاورینگ وات پیپل نید! 
یس! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">