یادداشت‌ها و برداشت‌ها

201

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ق.ظ

یه چیزی این وسط میلنگه، چون من دارم خیلی، خیلی، خیلی! حرص میخورم و این یعنی چی؟ یعنی مشکل از منه؟ اینکه یکی میره سر کیف من گردش تقصییییر منععععهصتدسثخلسهصدمصو؟؟؟؟؟ :/ من چرا نرفتم پول دربیارم ک گیر این نیوفتم؟ :/ مرگ من این نمونی پر. دفه آخرت باشه گیر این آدم میوفتی! کلن دفه اخرت باشه گیر انسان های دیگ میوفتی! 

تامام :) 

دوست دارم بنویسم، ولی هم حرص زیاد میخودم و متحمل نمتونم بشم، هم الان ی طورایی حسش نیست!

وای مغزم داره اماس میکنه! اه. من دارم با یک بیشعور تمام عیار زندگی میکنم. ینی رفت و امدم نه، زندگی!!!! -.- ینی من یه آدمیم که نمیتونم کلن اینو تحمل کنم! کلن مخالف ۱۸۰ درجه! -.-

دیگ نگم. چقدم بیشعورم ک غرامو ب ولباگ میزنم. ولی ولباگ است دیگر. :(((:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۵
Mileva Marić

نظرات  (۱)

بزن زیر گوشش -_-

پاسخ:
نمیذارن. میگن بدتر میشه. بعد ما کل زندگیمون به فنا رفت و این بهتر نشد. -.-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">