یادداشت‌ها و برداشت‌ها

202

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵ ق.ظ

گفتم این دفه مث دبی نکنم، هر وخ دلم خاس استوری بذارم، و خب حالا احساس میکنم دارم دهن ملت را صاف میکنم! :/ 

پسرررر :| ی دور اومدم پست بذارم صفحه رفرش شد پرید! منم گفتم وختی رسیدم خونه دیگه پست میذارم!

دیشبم خونه دوست بابا موندیم! بابا نسبتا لاکژریا! الان اینا بیان شهر ما ک هیچی نداریم!؟خونمون جای اضافی نداره!؟ خلاصه که در برهه های متوالی پشم ریزون امروز صبح با اصرار و اکراه! خارج شدیم و اینقد تارف کردن که مامانم گفت باشه بابا ظهر میایم :| 

ولی همه ترکی صوبت میکنن :"

خلاعصه که... ای من! مرگ من رسیدی خونه بشین بنویسا!؟ ننویسی میپره ها!؟ تلف نکنیا!؟ -.- :///

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۰۶/۱۷
Mileva Marić

نظرات  (۵)

ن بابا، دهن سرویس نکردی ک، دهن سرویس کردن ندیدی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

پاسخ:
خب آخه یه وقتایی یکی روزی یکی میذاره ادم جر میاد، یه وقتایی یکی روزی اینقد میذاره که استوری اولیا میپره و ادم جر نمیاد. اینه که گاهی وقتا که بش فک میکنی نمیدونی واقعن! :)

عخخخی پارسال کلاس 202 بودم :دی خیلیم ربط داره به پست :-"

پاسخ:
بهرحال دیگه :دی

آقا خیییلیییى خوش بگذرهههه جاى منم خالیییییییى کنننننن D:

استورى ها هم بسیار ظیبا و جذاب هستن کیپ گویینگ :)))

پاسخ:
قرباااان :)))) مرسیییی :)))
باشه چشم جای زیبا دیدم حتمن :)

هنوز نرسیدی خونه؟ :دی

پاسخ:
نوچ الان زنجانیم :) دیگه میخایم بکوب بریم ک برسیم یه ۷۰۰ کیلومتر اینایی هست :)

به سلامتی برگردی و امیدوارم یه پست طولانی داشته باشی بعدش

پاسخ:
برگشتیم دیگه. امیدوارم یادم بیاد بتونم بنویسم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">