یادداشت‌ها و برداشت‌ها

203- نتایج!

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ب.ظ

خب... میدونم بیشعورم و پست نذاشتم و اینا و اصن نمیدونم چطوری شد که اینطوری شد!

ولــــی!

نمیشه رفرش کنیم یکی بالاتراش بیاد؟ :/ میدونم دارم بولشت میگم، بیخیال. الان تقریبن نیشم بازه! :) هاهاها :))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۳
Mileva Marić

نظرات  (۲۴)

:))

همه مون هی داریم فکر میکنیم ک کاش فلانی بالا تر بود و اینا.

ولی خب... باید از الان خوشحال باشیم!:)

پاسخ:
پسر تا الان هیچکس اصفهان نبوده دارم میترسم :| و نمیدونم از چی!

نگران نباش بابا.

عادمای جدید و فلان پیدا میکنی!

پاسخ:
اره بابا اصلا یکی از امید به دانشگاهام (!) همین بود :))
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۳۱ جادوگر قبیله [ستوده] ••

چه کردی دخترم؟

پاسخ:
اصفهان مهندسی کامپیوتر شدم :)

مبارک خداروشکر^_^

پاسخ:
مرسی :)))

هنوز که نتیجه هارو ندادن که بتری که :|
هو منی تایمز آی شود تل یو؟ ات لیست یو ویل گو تو د صنعتی اصفهان فاکینگ یونیورسیتی اند دونت ووری ابات ایت

دی اند D:

پاسخ:
دیدی نرفتم؟ :| ضایَع. اص همتون ک گفتین تهرانم میارم ضایَع تر :/ اه -.- 
واقع بین باشیم! :) :/

آقا !
مبارکههه :))

بقیه حرفارو تو تلگرام زدم بت -_-

پاسخ:
آقا! 
برو کراشتو مسخره کن :دی
مرسی مرسی :)))
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۳۲ جادوگر قبیله [ستوده] ••

بیا بغلممم ای پرود اف یووو ^_^ خب دلم میخواست یکی از دوستام مهندس کامپیوتر شه متشکرم منو به این رسوندی D:

پاسخ:
بیاااااااااااا :)))))))))))))) خواهش میکنم! :) 
یا تهران قبول میشی من میام میبینمت یا میای اصفهان. تامام :دی
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۸ جادوگر قبیله [ستوده] ••

وای من فقط تهران میخوام خب اینقدر استرس گرفتم الان وضع درس خوندنمم تا الان خوب نبوده زیاد ولی الان یهو انرژی و انگیزه گرفتم به نظرت میتونم تو این نه ماه خودمو به تهران برسونم :((

پاسخ:
به نظر من اینی که تو میخوای تا عیدم که کم کاری کنی بازم وقت داری خودتو برسونی :) دونت ووری :)) حتا منم میتونستم عید خودمو برسونم! پس شک نکن مطمئن باش! :)
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۲ دچارِ فیش‌نگار

با کنکور

یا بدون کنکور؟ :)

پاسخ:
با کنکور :)

اصفهان مهندسی کامپیوترم آرزووووست D:

همونی که خودت گفتی شد. ^_^ مبارکااااا D:

پاسخ:
نه بابا :)))
آی نیو ایت :)
تو اوردی اونی ک میخواستی رو؟ :)
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۶ دچارِ فیش‌نگار

احسنتم :)

اصفهان شهر باصفایی است

پاسخ:
سپاسم :)
وقتی شهر خودت باشه صفاهاش پریده :دی
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۱۰ دچارِ فیش‌نگار

خب هیچی :)

خوب شد جملم رو ادامه ندادم پس :)) (میخواستم درمورد مردمش هم بگم برات)

پاسخ:
بگین ببینم چی میگین :) خودتون اصفهانین نیز هم؟ :))

درود بر تو :) چون دلم می‌خواد.

پاسخ:
چیو دلت میخواد؟ :)
۲۳ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۳۳ جادوگر قبیله [ستوده] ••

مرسییی

پاسخ:
گوودلاک فرزندم. خوشحالیت خوشحالی منه :)

پری راضی‌ای ازش؟

 

من معلم شدم. :)

پاسخ:
پوکرم نیل. مطمئن بودم میارم. امیدوار بودم بالاییارو بیارم اما :)

معلم چی؟ :)

واقعا تبریک میگم

موفق باشید

پاسخ:
ممنونم! :)

می‌فهممت.  

 

معلم فسقلی‌ها. :دی

پاسخ:
:))))

عههه چقد کیووووت :) الان آینده ساز مملکتی رویاهای بزرگ بساز :)

درود گفتنو :)))))))

 

پاسخ:
خوبه :)))))))))
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۰۸:۵۰ دچارِ فیش‌نگار

هیچی میخاستم بگم مردمش هم خوبن :))

پاسخ:
بعلهههه :)))

از الان بگیم مهندس یا زوده؟ :دی

پاسخ:
از سه سال پیش مشخص بود دیگه :)

مهندس جانِ من. ^_^

پاسخ:
معلمی... (: فرهنگی ^_^

یه حسن خوب داره.از اون بالا میتونی غلظت آلاینده های شهرو اندازه بگیری.بعد این چهار سال اگه از درس نتیجه نگیری حداقل به این نتیجه میرسی که اینجا دیگه جای موندن‌نیست رفیق!

پاسخ:
وجیههههههههههه :) 
کلن انگار هیچ جا جای موندن نیست ولی چاره ای هم نیست... :")

ای جان مبارک باشه مهندس :))))

پاسخ:
ممنوووونمم :))

بخدا من نشناختمت و فکر نمیکردم شناخته بشم!

پاسخ:
:)))) میشناسیم ولی من نمیگم کیم! 
فک نمیکردم پیدام کنی... :دی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">