یادداشت‌ها و برداشت‌ها

216

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

به قدری موقع خوندن فیزیک بهم فشار میاد که احساس میکنم به کلی اشتباه انتخاب رشته کردم و باید میرفتم علوم انسانی. 

ینی حاضرم اشک بریزم و فیزیک نخونم -.- چرا آخه. فقط یکم تئوریاش قشنگه همین. بقیشونم که با سیستم و اینا تنظیم میکنن. حقیقتن یه مهندس کامپیوتر مثلا میخواد برنامه نویسی هواپیما و اینارو بکنه که من باید اینارو بخونم؟ :| ولم کنید :((((( آخه به من چه که سرعت باد چقدر بوده که هواپیما نوکشو کج کرده. اصن اینو ما باید حساب کنیم که هواپیما چقد نوکشو کج کرده با اون سرعت باد. سرعت باد به من چه آخه. اصن چرا باید باد بیاد؟ نمیشه یه مسیر هوایی باشه که باد نیاد؟ چرا انتگرال باید اول تو فیزیک باشه بعد ریاضی؟ چرا اینقد زندگی سخت شد یهو؟ چرا هالیدی اینقدر الکی توضیح داده؟ داداچ یه چیز معمولی بگو کوتاه و مفید و مختصر بخونیم بریم پی کارمون دیگه. مگه من مسخره تو و مثالاتم. اه :| 

چرا اینقدر کار زیاده؟ یکی تسکای منو ببنده ببینم الان دقیقا باید چکار کنم -.- 

ریست لطفا. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۸
Mileva Marić

نظرات  (۹)

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۴۵ سجاد آشنا

سلام. دوباره اومدم نصیحت کنم :))

ولی واقعاً اگه دوست ندارین بیام نصیحت کنم لطفاً بهم بگید!

 

پایه‌ی برنامه‌نویسی ریاضی و منطق هست اما بعضی مواقع ممکنه کار شما لَنگ فیزیک بشه (مخصوصاً تو برنامه‌نویسی ی بازی‌های کامپیوتری)

مثلاً Angry Birds بازی کردین؟

تو اون بازی بعضی از قوانین فیزیک رو میشه به وضوح دید؛ مثلاً نیروی جاذبه، شبیه‌سازی شده.

 

 

راستی همیشه توی روز یه وقتی رو هرچندکم برای تفریح و سرگرمی بذارید. مثلاً همون Angry Birds رو نصب کنید بعد از اینکه کارهاتون رو انجام دادین یه نیم ساعت بازی کنید :)

پاسخ:
سلام آقای نصیحت =)
نه دیگه، بهرحال نصایح هم مزایای خودشون رو دارن :) خوبه :))
خب حالا. چندان علاقه ایم به بازی ندارم. میشه هم از هم گروهی ای که فیزیکش خوبه کمک گرفت. میشه تئورهای فیزیک رو به جای مسائل و اعداد و بردار و فلان یاد گرفت! والاح -.- اصن بازی فکری میسازیم. اصن وقتی لازم شد مطالعه میکنیم!
بازی نمیکنم اما کتاب میخونم، فیلم میبینم، آهنگ گوش میدم. بازیم دارم یکم گاهی باهاش بازی میکنم. اما اینقدر ذهنم درگیره که بعضی وقتا نمیشه، بعضی وقتام میشه صرفا وقت گذرونی و اصلا استراحت محسوب نمیشه. :) 
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۹ دچارِ فیش‌نگار

حالا واقعا چرا باد میاد؟

پاسخ:
اختلاف دما.
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۶ دچارِ فیش‌نگار

یعنی چی؟ من انسانی بودم از ازل :)

پاسخ:
عه =) (یه جمله ای بود که یه پروازی زد به ذهنم اما حقیقتا یادم نیست چه بود!) 
ولی خوشا بر احوالت :")
ببین وقتی خورشید میتابه هوا یه جا گرم میشه، بعد یه جا که خورشید نتابیده مثلا، هوا سرده. خب؟ کلا. حالا به دلایل مختلف. مثلا تو ساحل که همیشه باد میاد دلیلش اینه که آب بیشتر گرما رو یا سرما رو تو خودش نگه میداره و دیر تر هم تغییر دما میده، برا همین تفاوت دما بوجود میاد. بعد هوا از جای گرم میره به جای سرد انگاری. دقیقا یادم نیست! یا مثلا کولر بالاعه چون هوای سرد بهم چسبیده تره و چگالیش بیشتره میاد پائین، شوفاژا پائینن چون هوای گرم میره بالا. خلاصه یه همچین چیزایی. 
البته. نمیدونم شاید از جای سرد هوا میره به جای گرم. آخه باد خنکه =| ولی چیزی که تو ذهنم بود اون بود. میتونیم گوگل کنیم :)))

کلا نمیدونم چرا فیزیک یکم دردناکه :/

حتی براى من :/ لعنتی یکم به سختی فرو میره -_-

پاسخ:
خب خوشحالم که سال دیگه توام توسط فیزیک یک به فنا خواهی رفت :) 

سلام

فیزیک عشقه

خدافظ

پاسخ:
دادا فک نکنم اگه خودتم فیزیک یک داشتی همچین کامنتی میذاشتی :""""

حالا ول کن اینا رو.تا پایان ترم خدا بزرگه. :|

پاسخ:
موهاتون رو کوتاه کردین؟ :))))))
نمیشه آخه لعنتی -.- بعد پایان ترم کلی چیز وحشتناک میریزه رو هم هنگ میکنم =/ 
۲۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۳ دچارِ فیش‌نگار

مرسی خیلی خوب و خودمونی توضیح دادی

حالا هوا چرا از جای گرم میره به سمت جای سرد؟

پاسخ:
خواهش :)
یه قانون طبیعی و فیزیکیه دیگه. بهش میگن همرفت! همونطوری که گرمای خونه رو توضیح دادم که به خاطر چگالیشون جابجا میشن :) 
البته بازم ذکر میکنم که مطمئن نیستم و فقط از پس ذهنم یادمه :))) ممکنه کاملا درست نباشه :)

دیگه ریزش داشت گفتم بزنم حرص موهای رو شونه رو نزنم :دی

پاسخ:
عجب :)
۳۰ مهر ۹۸ ، ۰۱:۰۶ بنیامین بیضایی

ریاضی یک که خیلی سخت تره خب :(((((

پاسخ:
برا من قابل فهم تره حداقل! :/// یا حتا گسستم بهتر از فیزیکه! :(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">