یادداشت‌ها و برداشت‌ها

228

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۳۸ ب.ظ

1- اگه دوست دختر داشتم، تو هوای امروز اضفهان، از سر صُب تا خود 6 و 7 میرفتیم بیرون. نه تو شهر، نه. میرفتیم جاهای پنهان دانشگاه، دور از فضای کنونی ِ شهر و ماشینهای سیاه و باتوم (؟!)، یا میرفتیم صفه، یا یه جای پر درخت. ترجیحا همون بالای شهر. همون جاهایی که ملت خیلی نیستن. که از برفایی که ریخته یه چیزی باقی مونده... 

2- رسیدم خونه، بعد نشستیم سر میز، مامان میگه پریسا دوباره خاستگار زنگ زده. عی. عِی. عَی. اَه. حالم از خودم بهم میخوره وقتی زنگ میزنن -.- بعد نگا تو چشام کرده میگه تو قصد ازدواج داری؟ :| بش میگم من هنوز نوجونم :( (انگلیسی بهش گفتم. بعدم گفتم: I can be free! و چیزای دیگه. بعد خودشم اضافه کرده: you can think about any boys you want. :))) اند یس. شی ایز رایت.)

3- خوبی دانشگاه تق و لق بودنشه. مامان میگه: از دبیرستانم بدتره. و راست میگه. قدرت بیش از پیش دست ماست :))))

4- ادامه دوست دخترمو بگم :) یا پاییز شادمهرو باهم گوش میدادیم، یا همین. ولی یه روزی تو همین هوا گیتارو میگرفتم دستم براش میخوندم، نگا تو چشماش میکردم میگفتم: "خودت میدونی که بارون پائیز میسوزونه دل آدمارو :))"  حیف نه دوست دختر دارم، نه میتونم بدارم :/

5- چند روز که اصفهان بودم، موندم خونه فامیل اینا. منتها چیز خاصی ندارم دربارش بگم. :/ چیز خاصیو تحلیل نکردم. عاشق ویوی خونشون شدم منتها :) :") و مکانش :))

*عکس مال یه بخشی هست که بیرون دانشگاهه. چون من امروز دانشگاه نرفتم. اما ویوی پشت دانشگاهه. (:

پ.ن: به عنوان یه اصفهانی باید بگم بهتون که چند روز اخیر همش فک میکردم این مه ها آلودگی هواست :/ میخوام حجم داغانیت رو احساس کنین. ک چقد مه ندیدم. ک چقد هوا آلودست ://

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۸/۰۸/۲۷
Mileva Marić

نظرات  (۱۳)

۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۰:۵۱ Mohammad Javad Mahdavi

بیا دانشگاه صنعتی ، اون وقت هوای دو نفره رو میبینی دقیقاً ینی چی :)

پاسخ:
بابا صفه به اون خوبی رو ول کنم بیام کجا تو بیابون خدا اخه :)))
۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۰:۵۶ دچارِ فیش‌نگار

مامنت خارجیه؟ 😍🤓

ایول :)

پاسخ:
مامانم ایرانی الاصل عه :) فقط نمیدونم چطوری اینقد خوبه ** :)
قربان :))

خاستگار؟ واسه بچه ۱۹ ساله؟ ملت چی مصرف میکنن -_-

پاسخ:
اولا که بچه خودتی :دی، دوما همینه دیگه الان دو نفر تو یونی ازدواج کردن آلردی! و اینطور ک پیداست شروع میشه، تو کنکورم یکی بود -.- رو مخه کلا -.-، سوما نظری ندارم. احتمالا مذهب :|

جون به تو و به انگلیسی حرف زدن خودت و مامانت

راجب دوست پسر داشتن چیزی نگفت مامامنت؟ D:

پاسخ:
:دی
قبلنا مخالفت میکرد، خیلی نه ها، ولی کلا جور نبود. الان تا مرز کراش رو میدونم اوکیه، بقیشو نمیدونم :دی
میخواستم امروز بهت اس ام اس بدم خوبی چخبر کجایی؟ یادم نبود گوشیتو داریش یا هنوز درستش نکردی :|
سو آیم اسکینگ ایت هیر :) وآتسآپ؟

گوشیمو نرفتم هنوز بگیرم ولی داداشم یه گوشی اضافه داش اونو کش رفتم سیم کارتم رو اونه اس ام اس بده راحت باش P:

بد نیستم تو یه سیل عظیمى از امتحانات و ازمون دارم غرق میشم :|

یعنی قشنگ هر روز حداقل یکى یا دو تا امتحان رو داریم :|

و اینکه حس زندونى بودن دارم به خاطر این قطعى اینترنت بین الملل -__-

تو چطورى؟ خوبى؟ چه خبرا؟

پاسخ:
جوون :دی! الان اس ام اسامو باز میکنم انگار تلگرام باز کردم اصن لانتی، از بس از همه احوال پرسیدم 😂😂
از ما کنسل شدددد ** ولی تو کش بیار، ایشالا ب تهش میرسی :/
ایییی اره منم -.- و همه ام. احساس این احمقای داغونو دارم مثلا. این کشور ایزوله بدبختا که هیچ راهی برا ملتشون نمیذارن. اینا که تو فیلما مسخرشون میکنن. منم نمیتونم سی پلاس پلاسمو یاد بگیرم :((( فیلم دیدم امروز درنتیجه :(
منم خوبم :) اسکلیم الکی شادیم دیگه :) :/
عمرن کامنت عمومی مثل صفحه چت شه!

همش فانتزیم این بود با یآر دست تو دست هم، تو ی خیابون دراز ک پر از درختای پاییزیه و رو زمین ی عالمه برگ ریخته، راه بریم و آهنگای فریدون فروغیو گوش کنبم :")))))

حیف ک نمیشه..🚶🏻‍♀️🚬

پاسخ:
چارباغ مثلا، یا عباس آباد مثلا، بعد بری تو خیابون اردیبهشت، بری شهر کتاب یه قهوه هم بخوری :)))) مرگ بر من :))) مرررگ

راستییییی

عکس چقد قشنگههههههه *.*

پاسخ:
(وی در روزهای بسیار دور، آرزوی دوربین داشتن میداشت اما حتی کلاس عکاسی هم نرفت -.-)
مرسیی :)) 

هعیییى دیگه فعلا تا وصل کنن مجبورى روى بیارى به روش هاى کلاسیک و بگى یکى حضورى یادت بده :|

ولى حالا انصافا وقتى نت وصل بود چقدر میرفتی یاد بگیرى که نت قطع شده مشکل ساز شه در این مورد؟ -____-

اوهوووم ، دلم چت میخواد :( دلم سرچ تو گوگل میخواد :( دلم دانلود فیلم میخواد حتى -_-

پاسخ:
باید برم دانشگاه و این هفته دانشگاهو تعطیل کردیم داریم حال میکنیم با زندگی (((:
نت وصل بود میرفتم دانشگاه حضرت، الان بیکارم. بیکار! ۲۴ ساعت علافی! 
حالا دیگه داری عنشو در میاریا، مگ چقد سرچ میکردی؟ :/ ولی جدی منم دلم میخواد -.- خیلیم میخواد -.- :(((( قول میدم برگشت قدرشو بدونم 😂

خیابونا اصفهانو بلد نیستم ولی آره خوبه :"

بشینی روبروش قهوه بخوری، درحالیکه دستش روی میزه و تو دستشو گرفتی و تو چشماش نگاه میکنی..🚬

پاسخ:
سیگار نکش هم ملت تو کافه خفه میشن هم اونی که داری تو چشماش نگاه میکنی فرزندم. اون مال وقتیه که کسیو نداری تو چشماش نگاه کنی :))))
:")

هم دوربینو میخوری هم کلاس میری :)

پاسخ:
آی من پول در بیارم، اولین کاری که میکنم اینه که میرم اصفهان زندگی میکنم! :)))

ن من ک سیگار نمیکشم😅 همینجور برای افسوس از نداشتن چنان موقعیتی ایموجی سیگار گذاشتم😁

ولی حالا سیگارم کشید (!) اشکال نداره😁😁

پاسخ:
موقعیتش هم پیدا میشه (: سیگار نکشیم آپشنامون بیشتره :)))
خوبس :))

خیلى سرچ میکردم خیلی 😂

بعد کلا کاراى جانبیم با نت زیاد بود شاید خیلی چشم گیر و طولانى مدت نبودن ولى بودن مثل همین سرچ کردن و دو دقیقه تلگرام و اینستا رفتن و چمیدونم حتی معلم ادبیاتمونم درس هارو تو واتساپ ویس میفرستاد و سرکلاس درس نمیده اصن و الان شنبه امتحان گذاشتن پنج درس و ما درسارو نداریم :/ باید به کتاب خالیمون رو بیاریم :/

یه همچین وضعیت فاکداپیه

پاسخ:
یه لینک گوشه وب گذاشتم! گوگل یک آشنا
آخی :| کتاب کمک درسیم هستا :| شاید مفید واقع شد! :)
ولی جدی اگ هیچ وقت وصل نشد چی؟ :(

وصل میشه به نظرم چون بالاخره دانشجو های فوق و دکترا باید مقاله سابمیت کنن و برنامه نویس ها و فریلنسر هایى که پروژه بین المللى دارن ضربه میبینن و کلى کسب و کار دیگه و حتى بانک ها و غیره

تو فک کن یه گوگل بالا نمیاره

کل مملکت رو گوگل میچرخه والا 😂

وصلش نکنن مملکت میپاچه :|

پاسخ:
بسیور هم قانع کننده! (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">