یادداشت‌ها و برداشت‌ها

230

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ب.ظ

I miss.. but they are here, they know this place. I can't talk about it. (:(

خودمو تو غیرواقعیات خفه کردم و واقعا نیاز دارم یکی بکشتم بیرووون!! 

NOT FOUND ):)

ولی واقعا دلم.. تنگ شده! سو استیوپید! این روشو مدت ها بود ندیده بودم )": آخ مهربووون باااشعور (((": نپرسید کیه. باتشکر. آدم جدیدی نیست!

___*___*___*___

آهنگ ها را با اسم خواننده مرتب میکند، و قسمت Simge را میآورد، از آهنگ اولی پلی میکند، اول ben bazen، ریتم شادش خرش میکند. بعدی، prens & prenses، برای خودش سیچوعیشن متصور میشود. بعدی، Misafir، و غرق در خاطرات لعنتی، لعنتی تر از همیشه! و تلفظ کلمات ترکی که منو یاد یکی میندازه، ریتمش یکی، دورانی که گوشش میکردم چی؟ و منو میبره! ولی من تنها چیزی که دستمه آیندست، و تصور میکنم تو هستی و داری آرومم میکنی وقتی من دارم عین ابربهار که چی، پائیزی گریه میکنم. ولی توم نیستی الان. فقط خوش خیالی محضه! Uzulmedin Mi و قلبم... vuruldum... (((: و اسم نمیارم آهنگارو. بسه دیگه.Drowning in my own. Just drowning for eternity! 

And all I've left is you to want. SO. That I don' think he would give a shit. He just doesn' care and solve things. With somehow coloured eyes and that damn smile. OhHhFf!...

Ok it wasn't enough. I miss you. You you you! 

پاراگراف اخر ازش جمله های بالا موند. به دلایل مختلف. شایدم یه دونه دلیل، و چندتا ادم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۳۰
Mileva Marić

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">