یادداشت‌ها و برداشت‌ها

231

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ

FeElinG heart BrOkeN, WiiLinG tO CloSE iT -.- 

حقیقتا از زندگی خسته شدم! :| زمانو نگه داریم فردا نشه که اصلا دلم نمیخواد دانشگاه شروع شه -.- اونم وسط میانترما :/ و تو شب بیدار شدنا -.- اَه :(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۱
Mileva Marić

نظرات  (۳)

سلام خانم مهندس. ^_^

نبینم بی حالیتو. چته؟ ×_×

پاسخ:
سلام خانم معلم :)
تعطیلات یک هفته ای بم نساخته :) :/ و ی عاااااالمه کار دارم!!!

می‌گم پری گفته بودی شاید خوابگاه بگیری. گرفتی؟ :تفکر

پاسخ:
پر شد نیلی، جام نشد :( ترم دیگه ایشالا

به سرنوشت من دچار شدی که :(

ایشالا ایشالا. ^_^

پاسخ:
عه ؟ توام بدبختی هستی مث خودم پس :(: همدرد نکوی من :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">