یادداشت‌ها و برداشت‌ها

235

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ب.ظ

یه کد زدم که خیلی خنگه. و دارم چل میشم. حس میکنم تا از خنگی درش نیارم شب نمیتونم بخوابم. و مسئله اینه که ملت میبینن اینو! لعنت به کوئرا -.-

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۸/۰۹/۱۳
Mileva Marić

نظرات  (۳)

فرست آف آل ملت کدتو نمیبینن فقط میبینن نمرت چنده

سکند ملت خودشون ریدن باو

ترد ، نید سام هلپ؟ :)

پاسخ:
خب همونم ضایعست :|
تو نبودی من میرفتم میمردم فقط از عدم تواناییام -.-

دونت ووری بیب

آ واز استوپید ایدر ، ون آی واز استارت کدینگ D:

پاسخ:
عوضی من نوشتم کدم خنگه نه خودم 😂😂😂😂

خب حالا

فرض کن منم منظورم همون کد بود 😂😂

پاسخ:
اوکی فرض میکنم 😐😂😐😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">