یادداشت‌ها و برداشت‌ها

241

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ب.ظ

بعضی وقتا مث الان به این فک میکنم که چرا یکی نیست الکی بیاد پی ویمون شاد شیم؟

/* آره دچار کمبود شادیم و خسته شدم. شادی، کجایی؟! */

دقت کنی، زندگیمون خیلی تکراری و مسخرست و فقط بعضی وقتا به چشممون میاد...

پی وی نمیخوام، فضای مجازی نه، یکی زنگ بزنه بگه الن و بلن همین الان بیا بریم بیرون! 

مسافرت یهویی!

یا حتی بیاد در خونمون بیاد تو! و باعث شه بخندیم فقط!

ERROR 404 NOT FOUND...

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۱۰/۲۴
Mileva Marić

نظرات  (۲)

بزا امت هام‌تامام شه بیام اصفاهان، همه اون شادی هایی ک نیستنو زخمی میکنم😂

پاسخ:
چیگونه؟! 
بلن شو بیا :( کی تموم میشن؟
اینقد دلم میخواد الان تنهایی پاشم برم کافه! اینقد دلم میخواد!
یه دوستی داشتم؛ اسمش شادیه. بعد جدا شدیم بعد اخیرا چند بار دیدمش. دلم میخواد باهاش صمیمی شم بریم بیرون. ولی اخلاقیات و ایناش خیلی باهام فرق میکنه :|| خیلیییی ! انسانیست که هنر خوانده دیگر!

7 تم میام اصفاهان... اون موقعا هماهنگ میکنم ی چهارباغی جایی بریم باهم:))خو برو؟ تو ک فضاش برات مهیا عه! مث اون خانومه برو تو کافه بشین کد بزن:))

اهاااا... زمان میگذره و عادما عوض میشن:))

پاسخ:
در حال حاضر که امتحان دارم نمیتونم برم :((( 7 ام :| چقد دییییر!!
ولی بعد امتحانام سعی میکنم برم :)) :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">