یادداشت‌ها و برداشت‌ها

۲۴۹

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۴۶ ق.ظ

یک سری انسان ها نیز وجود دارند که اصلا و ابدا انسانهایی مستقل نمیباشند. آنها کله سحر اینترنت میخواهند و می آیند روی کاغذهای کف اتاق شما راه میروند... نه یک بار و نه دو بار. در میانه راه نیز لامپ اتاق را روشن میکنند و مودم را میگیرند جلوی چشمتان، در فاصله ۵ سانیمتری و میگویند: "این کده پشتشو میخواد من چشمام نمیبینه ببین چیه؟" 

یک. خب بابا کور شدیم اون لامپو خاموش کن.

دو. مستقل بودن ازین لحاظ که نفهمیده گوشیشو بیاره باهاش عکس بگیره از رو مودم (البته گفت خب گوشیم تو شارژه ولی واتس د ربط؟ ون یو نید ایت، یو یوز ایت!)

سه. آخه کی ساعت شش صبح اینترنت میخواد بعد بیدار میکنه شمارو بخاطرش؟ /: قحطی نت بوده این چند روز البته!

چهار. حالا منی که ۸ کلاس آنلاین دارم و اینترنتو به صورتی داغون کرده که فقط چراغ روشن خاموشش روشن میمونه، چه باید کرد؟ کی حال داره وقتی درسای کلاسو نخوندی، بری به مودم ور بری؟

پنج. ولی ناموسا من دلم میخواست خودم بیدار شم نه اینطوری :" هرچند خب قطعا تقریبا بیدار بودم که همه اینارو فهمیدم ولی خب.

شش. این قضیه راه رفتن روی کاغذا که صداشم اومد شدیدن رو مخمه ها. سر این اشک ریزان تصور کنید مرا!

نمیدونم چرا حس میکنم گزینه هایی از غر یادم رفته !!! /:

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۳
Mileva Marić

نظرات  (۵)

۲۳ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۱۳ دچارِ فیش‌نگار

خوابگاس دیگه

پاسخ:
خونه بودم. از اعضای خانواده بود. این حجم از عدم تفاوت باعث شده مایل شم به خوابگاه :دی
۲۳ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۰۴ دچارِ فیش‌نگار

عدم تفاوت رو خوب اومدین :)))

پاسخ:
آه خدای من :")
۲۴ بهمن ۹۸ ، ۰۷:۳۹ دچارِ فیش‌نگار

شاکر باش فرزندم

پاسخ:
ولی خب تهش که چی؟ همه جا همینه :/ :)
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۱۱ دچارِ فیش‌نگار

تهش آدمای شاکر نجات پیدا میکنن:

 

http://fiish.blog.ir/post/937

پاسخ:
عجب !

حالا مال تو یه روزه،میگذره میره.من که هر روز صبح آبجیم میخواد بره سر کار تا همه رو بیدار نکنه نمیره.

پاسخ:
بابای من تابستون اینطوری بود. لعنتی هر روز 7 صبح بیدار بودم. -.-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">