یادداشت‌ها و برداشت‌ها

256 -

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲ ب.ظ

چند وقت پیش سارا بهم پیام داد که وبلاگمو خونده. میخواست بگه یعنی عصبانی نباشم و اینا. بعدش گفت که بیشتر خوشش اومده ازم. گفتم چرا؟ (من همیشه میپرسم چرا :/ یه بنده خدایی بود میگفت هیچ وقت نمیشه بهت الکی یه چیزیو گفت. من نمیخوام مچ بگیرم ولی وقتی یکی یه چیزی میگه تو چراشو بدونی جذاب‌تره!) به هر روی، سارا گفت چون من با خودم رک و رو راستم و اون دقت کرده و دیده خودش با خودش اینطوری نیست. خلاصه! 

پسر اصلا یادم رفت اینارو چرا نوشتم :|

خلاصه اینکه الان احساس میکنم با خودم صاف و صادق و اینا نیستم. یعنی میگم اوکی بیا بنویسیم از دغدغه هایی که تو خودم پنهان کردم و حتی واسه خودمم روشنشون نمیکنم، شاید چون میترسم، بیا بنویسیم تا مغزم باز بشه و بتونم راحت تر کارامو انجام بدم ولی... حقیقت اینه که وقتی میخوام شروع کنم به نوشتن از یه چیز دیگه مینویسم. چرت مینویسم. چرا؟ واقعا چرا؟ نمیدونم :/

انگار موضوعه خیلی تکراری شده برام؟ شایدم برای خواننده هام؟ خواننده ها؟ خب خیلی نیستن. ولی حتی یه نفرم کافیه. ولی کسی دفتر خاطرات منو نمیخونه قطعا. اونجام با خودم رو راست نیستم راجب احساساتم و اتفاقات. واقعا بیخیالشونم؟

پس چرا مغزم گاهی درست کار نمیکنه؟ چرا نمیتونم تمرکز کنم؟ چرا الان یهو اینقد سوال حل کردن سخت شده واسم؟ دارم سخت میگیرم به خودم؟ مقاومت میکنم در برابر فکر کردن؟ :/ چرا وقتی کتاب میخونم راحت نمیتونم صفحه های متوالی رو بخونم حتی اگه کتابه منو جذبم کرده باشه؟ ناراحتم؟ نمیدونم. اصلا نمیدونم. حس میکنم دارم چرت و پرت مینویسم. حس میکنم دارم اشتباه میکنم. حس میکنم مشکل اینا نیست و من خودم میخوام ربطش بدم به اینا.

در جریانین که؟ خودمم نمیدونم چی میخوام بنویسم. میخوام بنویسم، که بفهمم! :|

پس مشکل از چیه؟ حواسم به چی پرته؟ چرا نمیشینم مثل آدم فکر کنم رو سوالا و حلشون کنم؟ چرا تصمیم نمیگیرم یه کاری انجام بدم و بعدش اون کارو به سرانجام برسونم؟ جرا؟ چرا اینقد هی از این کار میپرم به اون کار؟ باید برنامه ریزی کنم. ولی آخه من آدم برنامه انجام دادنم نیستم. هیچ وقت رو برنامه پیش نمیرم. :/ کاریو که دلم میخوادم مثل آدم انجام نمیدم. تو کنکورم همین اتفاق افتاده بود. با مشاور که حرف میزدم تمثیل به کار بردم. گفتم عین یه کامپیوترم که کلی برنامه روش باز شده و هنگ کرده و نمیدونه باید چیکار کنه. شاید لا به لای پستا به پستی با محتوای "یکی تسکای منو ببنده ببینم میخوام چیکار کنم!" هم رو به رو شیم. حتی نگار هم بهم گفت که بگم مثلا صبح این کار، بعد از ظهر فلان و شب هم فلان. جالبتر اینه که این کار بهم شدیدا احساس خوبی میده و فکر میکنم کارآمدم و به کارام و حتی فراتر از آن هم میرسم. پس بیخیال اینکه میگم انجامشون نمیدم، آیل ترای. :) 

به هرحال این نوشته ها سوال منو حل نمیکنه و باید متوالیا بشینم فکر کنم. خنگ شدم یا عادیه؟ هو نوز؟

لتس جاست کر اباوت دیز ثینگز :/ |:

//وات آر یو لوکینگ فور؟!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۶
Mileva Marić

نظرات  (۷)

کامپیوتری که هنگ کرده؟ :))) آخی

پاسخ:
اُلویز :( :|

آیم لوکینگ فور "دی اِند".

پاسخ:
دی اِند آو وات؟

راجع به اون چرا موافقم (:

راجع به بند دومت هم همین حس رو راجع به خودم دارم. چراش رو فهمیدی به منم بگو... جذاب‌تره! (;

گود لاک دارلینگ ((:

پاسخ:
کودوم چرا؟ کلی چرا هست تو پست :دی :)
فک میکنم یه عادته. وقتی از عادتش دور میشیم واسمون سخت میشه. کلا ترک عادت موجب مرض است :دی! یه دورانی عادت داشتیم بنویسیم، حالا عادت کردیم ننویسیم و دلمون عادت قبلیو میخواد :)
یو تو بادی :)

اوری‌ثینگ

پاسخ:
why؟ :(

IDK

پاسخ:
:(

اونجا که گفتین وقتی یکی یه چیو میگه باید چراشو بدونی، یاد یکی از دوستام افتادم :|

حاضره یک ساعت فقط تکرار کنه «چرا؟» تا جوابش رو بگیره!

پاسخ:
منم همینطورم دقیقا :دی :))) بعضی وقتا مامانم میگه وقتی جواب نمیدم یعنی نمیخوام جواب بدم :))

منم یکی از دوستام وقتی خیلی یهویی وبلاگمو پیدا کرد و اومد خوند کلا نظرش عوض شد راجع بهم :دی چرا آخهههه من نمی فهمم :|

پاسخ:
حتما بخش هایی از وجودتو کاملا ازش پنهان کرده بودی و با خوندن وبلاگت بیشتر شناختت و شوکه شده دیگه :دی
چرا میان وبلاگامونو پیدا میکنن اخه، حس ناامنی میده :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">