یادداشت‌ها و برداشت‌ها

270 -

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۵ ب.ظ

بابا خدایی لعن و نفرین بر دانشگاه و حذف نکردن ترم. اصلا چیه دانشگاه؟ ما واسه چی درس میخونیم؟ ولمون کنید عامو. مسخره بازیه :| اه. وقت تلف کنِ مسخره. خوبی ِ قبلا؛ کپی کردن تمرینا، گوش کردن سر کلاسا، و خوندن پایانترم که جبران همه چیزو میکرد و گشت و گذار و خندیدن به دک و دیوارِ سه تاییمون بود. الان چی دارم من؟ دانشگاه زیباییش به رفیقای آدمه. :( گفته بودم قرار بود دو هفته یک بار بریم بیرون سالاد سزار بخوریم از ترم دو، و زارت! کرونا اومد؟ گفتم بهرحال الان. لعنت به همه چی! 

حالا در راستای شوعاف دوستان، چند وقت پیش فاطمه گفت که برام ویدئو گرفته و اینا، برای تولدم. ولی نفرستاده شب تولدم چون نتش بد بوده (خدایی هم بد بود تو تماس تصویری. هی میرفت و میومد گوشیشم عین همیشه (همیشه‌ی خدا!) شارژ نداشت و هی دیسکانتکت میشد رو قیافه های جالب. این لعنتیا اینقد منو میخندونن که حتی تو تماس تصویریم همینطوره. دو شب پیشم تو اسکایپ هارهار با فاطمه میخندیدیم :دی) خلاصه! آقا این ویدئو رو فرستاد، اولا من فک میکردم که گیتار قراره بزنه، ولی واسم حرف زده بود. :)) و اینقد حال داد! اینقدررر حال داد! مرور یه سری خاطره‌ی خاطره برانگیز، که باعث میشد آدم اشک شوقش دربیاد، و به این فک کنه که درسته اولش خعلی سخت گذشت! ولی حداقل دستآوردی داشت که می‌ارزید. کاش ببینمشون بازم و اینقد بخندیم تا بمیریم. :)))

یه چند روزی هست دلم میخواست پست بذارم، بعد نذاشتم هی. نمیدونم دنبال چی بودم. بهونه همش جور میشه بهرحال. دقت کردین؟

به قول فاطمه، نیاز به مرخصی دارم. من خیلی وقته نیاز به مرخصی دارم و الکی خودمو شارژ میکنم که کش بیام. کش میام؟ نمیدونم گنجایشم چقدره اصلا. ولی مزخرفیش به اینجاس که ما هیچوقت پاره نمیشیم از شدت کش اومدن. همیشه ظرفیتمون زیاد میشه. :" هعی. حقیقتا، هعی!

بهرحال الان نیاز دارم عمیقا و شدیدا فک کنم و بعد تصمیم گیری کنم و با توجه به تصمیم گیریم یه سری حرکات انجام بدم. یکم اعصابم بهم ریخته‌ست.

آقا! دروغ نگید. اصلا یعنی چی این حرکت؟ فک نمیکنید بعد از مدتی، ضایع خواهد بود؟ :/ کوتاه بیاید دیگه. حالا بعضی وقتا مجبوری، ولی صرفا واسه نشون دادن اینکه عاقا، من خیلی خفنم، اصلا حرکت جالب و قشنگی نیست. خدایی احساس نمیکنید خفت و خوارید وقتی این کارو میکنید؟ :| چیش حس ِ خفن بودن میده؟ گول زدن ِ ملت؟ :|

+ اینقد دلم میخواد پست زیبنده بذارم. ولی نمیذارم. چون پستای زیبنده حسشون نمیاد. مشکل از منه. و فکر نکردنم، و در عوضش غر زدنم!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۸
Mileva Marić

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">