یادداشت‌ها و برداشت‌ها

فقط هربار که عکساشو میبینم میمونم که چطور یکی میتونه اینقدر زیبا باشه؟

یه روزی خواهم مرد قطعا، و تمام.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹

نظرات  (۱۰)

نمی دونم داری در مورد کی حرف میزنی
ولی قطعا جنسن اکلس رو داری میگی :)) من هر وقت عکساشو میبینم با خودم میگم آخه مگه میشه یه نفر اینقدر پرفکت باشه !
پاسخ:
نه! اصلا جزو ستارگان سینما، خواننده و اله بله نیست! همینش عجیبه، همه عاشق چیزای سینما اینا میشن منم میدونم اونا خیلی قشنگن، ته دلم ولی انگار میگه اون قشنگ تره :)))
زیباسیرت هم هست؟ :)
پاسخ:
آره، سیرتش از صورتش هم زیباتره :)) عصن کلا خیلی بشر ِ خوبیه من روانیشم :( و میبینمش و نمیتونم کاری بکنم وای خدایاااا :((
سفت بچسبش پس :)))
پاسخ:
ندارمش اصلا، فقط میبینمش و میشناسمش ولی ندارمش... :(:
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۱ آقای سر به هوا :)
:|
اگه نداریش بهش فکر نکن
یا برو تا برسی یا هیچی:"
پاسخ:
نمیتونم!نمیخام فکر کنه من مثل بقیم، چون نیستم! میتونم یکم یکم آروم آروم صمیمی شم و فقط تا عید زمان دارم، نمیدونم میتونم یا نه! :)
اگه حسشو بدونی میفهمی که حتی فکرکردن بهشم شیرینه! :)
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۷:۵۱ آقای سر به هوا :)
اوهوم:)
پاسخ:
:))))))))
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۴ آقای هرمیت
:|
پاسخ:
:) 
دوسش دارم خُب :(
واو.
دغدغه‌های نوجوانی رو.
منم درگیر این مدل دغدغه‌هام در حال حاضر :دی
پاسخ:
عه؟! توام؟! کیه؟ :)))))
نمی‌شناسی که بگم کیه:))
اما بحث وصاله نه فراق.
پاسخ:
توصیف کن :)))
بحث ِ من دوست داشتن ِ زیاده! :) خیلی شدید. به حدی که همه چیزش برات زیبا باشه. زشتی های تعریف نشده (: زشتی هایی که زیباترین های عالمن! وای خدا ):
ای بابا شرمم می‌شه توصیف کنم. اسمشو بذار y.

اوه :| غرق نشی تو عشقش :| هوایِ مغزِ منطقی‌ت هم داشته باش حالا :/
پاسخ:
وا! توصیف کن دیگه :))) کسی نیست که اینجا!!

عصن اگه اونه میخوام منطق نداشته باشم :)))))))
اوه مای گاد! عجب عمیق شدی درش!

چیشو توصیف کنم خب؟ زشته، اینجا خانواده رد می‌شه :| تلگرام توصیف می‌کنم اگه یه موقع برخوردی داشتیم.
پاسخ:
آره!
کامنت خصوصی (ازون ایموجی نیش بازا:))) )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">