یادداشت‌ها و برداشت‌ها

285 -

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ق.ظ

شاید بعدا بیشتر راجبش حرف زدم، ولی فعلا بیاید این تیکه از کتاب "درباره معنی زندگی؛ ویل دورانت" رو بخونید و با من لذت ببرید. :)

مخصوصا اونجا که میگه از طبیعت الهام بگیرید. گاااد :))) (آیکون چشم های قلبی!)

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
Mileva Marić

نظرات  (۳)

۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۳ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

من به شخصه بنده ی طبیعت ام. 

کتاب "هربار معنی زندگی را فهمیدم، عوضش کردند" از مارتین مک کلاین هم جالب هست اگه به این تاپیک علاقمندی. :)

پاسخ:
منم. و توام مشخصه. از پستات کاملا مبرهنه.
اتفاقا من آزمون هوش های گاردنر رو دادم و برخلاف تصورم، ریاضی هوش برترم نبود. اول تجسم فضایی بود، بعدشم طبعیت گرا؟ یه همچین چیزی. شایدم سومی بود این و دومیش درون فردی بوده. بهرحال یه حدِ بالایی ازشو دارم و احتمالا توام داری که اینقدر به زیست و علوم علاقمندی. تازه فهمیدم چرا من برگ و نور و همه اینارو طوری میبینم که بقیه نمیبینن :دی
مرسی. :)) دارمش اتفاقا. یکی دوسال پیش خریدمش. دوسال فکرمیکنم. بعد خواستم بخونمش و نگرفتم. و خودمم به فکر افتادم بخونمش :)) 

یادمه یه روزایی بود فکر کنم غر می‌زدی که چرا کتاب نمی‌خونی یا شبیه این. این پست‌هایی که ازشون درمورد کتاب‌خونی می‌نویسی خیلی خوشحالم می‌کنه از این جهت که ترّقی ازش می‌باره ^_^

پاسخ:
پسر. اون تیکه آخر... "ترقی ازش میباره" خیلی شادم کرد اصلا. وسط خوندن درسی که ترم قبل افتاده بودم شادم کردی حقیقتا. :))
واقعا نمیدونم چیشد که اینطوری شد. ظاهرا به طرز عجیبی تغییر کردم. خیلی درس میخونم، خیلی کتاب میخونم و کلا این حرفا. حسِ تو میتونی و اوری ثینگ ایز پاسیبل دارم. و واقعا خوبه! امیدوارم انرژیش انتقال پیدا کنه :دی *_*
البته هنوز بک گراند ذهنم این هست که داری شوعاف میکنی و اینا یا چی، ولی واقعا شوعاف نمیکنم. هوسیه. اینطوری خودمو راضی میکنم :| یا مثلا میگم هدفت از کتاب خوندن چیه و میدونم قطعا این نیست. :| همواره درگیر چرت و پرتم. :/

ببخشید اینو دیر جواب می‌دم، یادم رفته بودش.

 

خواهش می‌کنم. هر چی که هست و به هر دلیلی، عالیه.

پاسخ:
:دی 
اشکال نداره :)))
((((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">