یادداشت‌ها و برداشت‌ها

288 -

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵ ق.ظ

بیاید خوشحال باشیم که احساس میکنم داره آنکراش میشه. (در چند روز آینده مشخص میشه چرتی بیش نگفتم! :/ ولی ایشالا!)

ببین! این ترم تموم میشه میره پی کارش و این کراش نیز مانند باقی کراش ها. دل مبند که همه رهگذرند تنها کراش برای فان کافیست. 

با تشکر بای

اصنم امروز دوباره رفع اشکال نداشتیم :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۷
Mileva Marić

نظرات  (۴)

=|

خدایا خودت ظهور کن

هعیییییی

پاسخ:
ی دور تلگرام ی دور این ور؟ 
مشکل چیه؟ از اولشم اشتباه و غیرممکن بود. همون بهتر که احساس کشی کنم! 

من میگم عاشق شدی میگی نه :|

پاسخ:
یه بار تایید کردما؟!
بعد خب وقتی قرار نیست اتفاقی بیوفته، چرا خودآزاری کنم؟ :(

کاش آنکراش میشد! :(((((

۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۱ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

هرکی میگه کراش من یاد بازی کراش پلی میفتم

مهم اینه از درون شاد باشی چون هممون تنها هستیم حتی اون نیمه گمشده هم تنهایی مارو از بین نمیبره 

یه سری چیزا رو الکی بزرگ میکنن ولی وقتی توش قرار میگیری میبینی نه بابا چیز خاصی هم نبود

پاسخ:
به نظرم باید تغییر بدی این حالتو، اصلا مشابه نیست :دی
خط آخرو خیلی موافقم
ولی درباره خط قبلی، احساس تنهایی بستگی به شخص داره. من همیشه احساس تنهایی نمیکنم و اگرم به خاطر تنهایی اینطوریم، درونم بوده نه اینکه واقعا بگم هی! بیا چون تنهائیم یه کراش بزنیم! در نهایت اگه بازم همیشه احساس تنهایی باشه، نیمه گم شده قراره خیلی کل قضیه رو راحت تر کنه و این صحبتا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">