یادداشت‌ها و برداشت‌ها

289 -

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵ ب.ظ

سلام به همگی :|

اقا. حالا بماند که چقد دوست داشتم الان یه پست خفن میذاشتم یا حداقل یکم آدموارانه مینوشتم و زارت از وسط دیدن فیلمای درسیم نمیومدم یه مشت جملات غیرقابل فهم واستون بنویسم :|

ولی

داره درس میده و میگه که

برنامه نویس های کاربردی و عادی از این قابلیت استفاده نمیکنن. 

بعد آدم این احساس بهش دست میده که وای چقد خفنم، درحالیکه هیچی نیست و هنوز هیچ کار خاصی تو این همه سال زندگیش نکرده و یه تباهیه واسه خودش!

:|

خب همین بود سخنم. حالا فک نکنید با وجود استدلال دوم، ذره ای از احساس خفنیتم کم میشه ها، هنوز احساس میکنم وای ببین من اینارو میدونممم :))) انگار هیچکی دیگه نمیدونه :| خدایا :|

تا آرزوهای پست های خفن بعدی، فعلا. 

 

آهان البته اینم بگم که استادامون نمیره هامونو نمیذارن، دهنمون سرویس شده :|

بیشعورا :| :( دهنمون صاف شده :(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
Mileva Marić

نظرات  (۵)

الان مگه ترم تموم نشد؟ کلاس درس چی میگه؟ یعنی همون چیز، فیلم درسی :/ 

 

ببین گلم تونگی خفنی هم ما همه واقفیم به خفنیتت بابا #ستاد_روحیه‌دهی =)))

پاسخ:
امتحان داریم :/ قرار بوده تا 30 ام تموم شه ولی خب اینا الان میخوان امتحان شفاهی و کد بگیرن و این صحبت ها :|

#وزیر_ارشد ای تو فک کنم :دی

چ خوب ک بلخره پست گذاشتی *-*

پاسخ:
اتفاقا این دوران اینقد تو دفترم نوشتم و به وبلاگم و روابطم فکر کردم که نومودونی :)
تبریک میگم، شما از پست‌های چرت به شدت خوشتون میاد!

اصلاح میکنم:

ما از پستایی ک تو مینویسی خوشمون میاد ^^

پاسخ:
بعله، خعلی متشکرم :دی
من تورو با جمع میتونم صدا بزنم ولی توام خودتو جمع بستی؟ حامله؟!

فک کنم همین یه "من" برای تخریب روحیت کافی باشم :)))

هعی بابا خفن ( بالحن همون آهنگه ک اسمشو نمیدونم:| )

انشالا که استاداتون "نمیره" هاتونو بدن D:

 

+ هعییییییییی

پاسخ:
:/ آی دونت کرررررررررررررررر ^___________________^


++ شدیدن موافق!

😂😂😂😂

نه ولی خب چون تو جمع بستی منم جمع بستم

پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">