یادداشت‌ها و برداشت‌ها

290 -

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۹ ب.ظ

نگار دیشب اومده بود صحبت میکرد و میگفت چقدر داغونیم هممون و چقد زندگی لعنتی شده و همه مشکلات و اینا

که میتونم ده صفه راجبشون بنویسم

ولی

من داشتم بهش امید میدادم و میگفتم امیدشو از دست نده

و فکر میکردم که خودمم همین احساسات رو دارم!

و سعی میکنم امیدوار باشم به هیچی :|

اند گس وات؟

من دارم تو رویا زندگی میکنم، واسه همین امید واسم راحته.

در واقع همه چی بن بسته، و خیلی سخت میشه نجات یافت. نمیدونم آدم چقدر میتونه نمیره تو این بازی و تحمل کنه!

و مث من الکی امیدوار باشه

و با دوتا اشک و چهار خط نوشتن، بیخیال شه و به زندگی عادیش ادامه بده

درحالیکه همه چیز اینقدر سخته!

اصن فک کردن بهش واسم نفس تنگی میاره خلاصه، ولی هنوز به مسخره ترین شکل ممکن امیدوارم :|

ای لعنت!

چرا از این امیدواری الکی نمیام بیرون؟ حداقل یه حرکتی بزنم :/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۵
Mileva Marić

نظرات  (۶)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کد بزن **** ****

چند بار دیگه باید بهت بگم -_____-

پاسخ:
با کد زدن همه چی حل میشه؟
از تو این تختم که پاشدم روزی چارساعت کد میزنم اصلا -.-
یادگیری تو حوزشم حسابه؟

متاسفانه همینی هست که عرض کردی

امید الکی وجود نداره

پاسخ:
عح لعنت. متاسفانه :(
۲۶ تیر ۹۹ ، ۲۱:۰۴ آ ى با کلاه

شرایط جوری عجیب غریب شده که من ترجیح می‌دم همون الکی امیدوار بمونم و از کوچیکترین نشونه مسخره ای در راستای امیدوار شدن استقبال می‌کنم. یه مدلیه که شاید بهترین کار همین باشه که اینجوری خودتو حفظ کنی، چنگ بزنی به امیدای الکی و  تو دنیای فانتزی خودت زنده بمونی...=))

پاسخ:
اینم خوبه. منم فک میکنم اگه این امید الکیا نباشه هیچ اتفاقیم نمیوفته، بعد تازه دق مرگ هم میشیم از ناامیدی :(

آره دیگه تو مگه مشکلت این نیست ک میخوای یه کاری کنی و یه چیزی بلد باشی ک بتونی باش کار کنی و حس خفونیت کنی

کد بزن دیگه من هنوز منتظرم شما بیاین بگین کدای A و B رو زدیم حالا چکار کنیم حتی اون سوالایی میدم ، یک سوال میدم دو هفته نگاشم نمیکنین

خب بلند شو یه حرکتی بزن دیگه

تو حوزش یعنی چی؟ میخوای تفره بری از زیر کد زدن ؟ :|

پاسخ:
مشکلم این هست :|
باشه چشم :)))))))))))))))))))

نه ینی، خوندن موندن و اینا، مث وکتور و کوفت و زهرمار که قرار بوده یادمون بده نداده گند زده به ترم -.-

ها بخون
اونا رو باهاشون کد میزنن دیگه! بخون بخون

پاسخ:
نه بابا!
باش باش :))))
۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۵۰ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

اصولا: We don't need hope, We need strategy.

پاسخ:
we do need hope to make an strategy. don't we? hmm..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">