یادداشت‌ها و برداشت‌ها

294 -

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ق.ظ

ولی واقعا ارتباطات خیلی موثره. حالا تو ارتباطات هم طرز برخورد موثره واقعا. خیلی زیاد، البته علاوه بر برداشت و تفکرات خودمون.

حالا منظور اینکه، سلام یه نفر ممکنه کلی انرژی سرازیر کنه درحالیکه سلام یکی دیگه باعث گفتن دیالوگ "وای باز دوباره این!" بشه. خلاصه که بیاید سعی کنیم از آدمای شماره دو دوری کنیم، باشد که حالمان کمتر بد شود. البته خب خیلی وقتام دست خود آدم نیست دیگه! مثلا یارو میاد سراغ تو -.- :) ولی خب تا اونجاییش که دست خود آدمه خوبه.

خیلی وقتا اینان که مارو از پا در میارن ولی از بس بهشون عادت کردیم نمیبینیم اینو =)

ولی انرژی مثبت رو میشه از خودمونم بدست بیاریم. فقط خیلییی سخته. مثل کار تو معدن ذهن و استخراج حال مد نظر :")

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۸
Mileva Marić

نظرات  (۴)

۳ ساله به این نتیجه رسیدم و از نتیجه گیری خود، خوشحالم

پاسخ:
:)))) 👍💪

من این چند روز  به این فکر میکنم که مفاهیمی که ما توی زندگی به کار میبریم هرکدوم به تنهایی خیلی ساده اند و واضحه که ما باید کدوم راه رو انتخاب کنیم.

مثلا الان کاملا بدیهیه که ادمی با انرژی مثبت در روابط بودن خیلی خوبه ؛ تلاش  برای خوب کردن حال بقیه ام همینطور ؛ و ارتباط های موثر داشتن!

 

 

 

ولی بیا در کنار بقیه ی موضوع ها بزاریمش ؛ ما نمی تونیم از یکی که صبح تا شب ساعت ها باخودش سر و کله زده و ذهنش درگیر بوده!(حتی درگیر مساِل نه چندان ضروری و یه درگیریه معمولی) توقع داشته باشیم هر زمان از شبانه روز همون ادم دوست داشتنی و شاد و خندون خودمون باشه.

 

درک کردن قبل از همه ی اینا لازم و ضررویه

پاسخ:
خیلی وقتا هم نا واضح میشه، چون کنار بقیه موضوعات گذاشته میشه. خیلی وقتا هم حواست نیست داری چه بلایی سر خودت میاری و اون رابطه چطوری داره داغونت میکنه و وقتی طرف رفت میبینی چقدر خوشحال و پر بازده شدی. از طرفی حتی ممکنه یه آدمی تو زندگیت باشه که فکر کنی وجودش باعث پیشرفتته ولی در واقع برعکسه. همه اینا پیچیدش میکنه و تشخیصش رو سخت. و واقعا به شخصه نمیتونم همچین چیزیو راحت تشخیص بدم.


این جملت هم شامل خط بالایی میشه. واسه فهمیدن راحته. ولی وقتی موقع عمل میشه، هزار و یک احتمال دیگه هم میاد جلوش.(مثلا واسه من، باتوجه به اینکه هممون مشکلات داریم و با توجه به اینکه من به شخصه بیشتر از اینکه عمل کنم، فکر میکنم و مقاومت میکنم، نمیتونم تفاوتی بین لحظات شادی و ناراحتیم قائل شم و خیلی وقتا خود به خود، یا توسط عوامل بیرونی اتفاق میوفته. ولی دوباره یهو میتونم شاد باشم.) در کل میتونیم اینو بگیم که نباید انتظار خاصی داشته باشیم. نه اینکه هرگز انتظار نداشته باشیم اون ادمه شاد و پرانرژی همیشه همونطوری باشه، چون احتمالا درگیر بوده. و همیشه هی سعی کنیم یه بک گراند ذهنی مثبت واسه رفتار اون آدم پیدا کنیم.

هرچند احساس میکنم در نهایت بازم به خودت گرفتی. درحالیکه اونی که میاد رو سر اون یکی خراب میشه منم معمولا :دی

درک کردن :))) همیشه توش افتضاح بودم، حتی وقتی کاملا مطلع بودم :)

نه ؛ واقعا به خودم نگرفتم:دی

 

اره 

موافقم

 

پاسخ:

افتضاح بودن در درک کردن؟ :)))

کامنتتو که خوندم یادم افتاد به اینکه چقدر دلم تنگ شده واستون و واسه بیرون رفتنامون و اینقدر تنگ شده و اینقدر زیاد بوده، که دیگه عادت شده و به چشمم نیومده. 

داداش 

کلی دیگه حرف زدی با اونا موافقم .

 

 

منم دلم تنگ شده.

 

من تا حالا موقعیتش برام پیش نیومده ببینم چگونه درک کننده ای هستی نمیتونم نظر بدم.

پاسخ:
اخه اونا بالاش بود، تو بعدش نوشتی. گفتم شاید منظورت چیز دیگه ای بوده :دی

= ))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">