یادداشت‌ها و برداشت‌ها

296 -

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵ ق.ظ

به قدری از رفتنش هارت بروکن شدم که نیاز به یه دوره افسردگی شیش ماهه دارم. با اینکه می‌دونستم می‌ره و تامام. آه ای خدای بزرگ! 

لعنت زمین و زمان به من اصلا!

 

+ نمی‌دونم بگم کاش بخونه مثلاً اینو یا کاش نخونه‌. برا هرکودومشون هزار و یک دلیل دارم but I just have to learn to let go! :(((( 

Yet so sad 🥺

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۷
Mileva Marić

نظرات  (۴)

زمان همه چیزو حل میکنه

پاسخ:
And I'm sad about that too. :)) It means you can lose something forever 💔

هعیییی =(((

ای بابا :/

آهنگ غم‌انگیز معرفی کنم که دردتون رو شدیدتر کنه که زودتر بگذره مثلا :/ ؟

پاسخ:
زودتر نمی‌گذره. و این ذهن کوفتی من داره دیوونم می‌کنه. یعنی اگه خفه میشد و اینقدر احتمالات مختلف رو نمیسنجید و نمی‌فهمید راحت غمگین بودم تموم میشد می‌رفت :(
معرفی کنین ولی :( آهنگ دوست دارم :(

هعیی، از دست این کله‌ها، امیدوارم سرتون زودتر دست از سرتون برداره =(
خب خب، آمم، اگه آهنگ غمگین ممکنه کارگر نیفته، خب، اینو پیشنهاد می‌کنم:
R U Crazy از Conor Maynard
من قبلنا می‌گفتم اگه یه روز شکست عشقی بخورم، اون‌قدر اینو گوش می‌دم که دیوونه بشم =|
می‌دونم که کلا فاز آهنگه یه چیز دیگه‌ست، ولی خب اگه فکر کردن بهش مسئله رو حل نمی‌کنه، شاید نگاه کردن بهش از یه زاویه‌ی جدید (و پرت!) مفید باشه :/

پاسخ:
Oh my goodness I'm sad 🤣 not this
پیشنهادای من:
https://soundcloud.com/adamhragsdale/ghost-town

City lights : motionless in white

بعددد هی داشتم این آهنگه رو میخوندم الان که میگه
You are my sunshine... My only sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear
 How much I love you! 
Please don't take my sunshine away...
نمی‌دونم گوشش دادین یا نه :))

مودم دقیقا ایناست. بعد پشت پنجره بشینی و هوا تاریک داره میشه و غروبه و اصن وای بر من :((( تازه یکمم ابر میخواد که نداریم :"


ولی می‌تونم قول بدم بدتر از مغز من وجود نداره تو این حالت کلا!  

ای بابا :/
خب همین کارا رو میکنین که میدون افتاده دست مغزتون و داره اذیتتون می کنه :/
به نظرم اصولا آدم باید آهنگی مخالف مودش گوش بده، تا احساسات روی دور نیفتن و کنترل آدم رو از دستش خارج نکنن، واسه همین اون آهنگه رو پیشنهاد دادم :/

خلاصه که این کارا رو با خودتون نکنین :/

هعی روزگارا... امیدوارم مغزتون دست برداره =((

پاسخ:
واقعا نمی‌شه آخه. نمی‌تونم اونطوری. مثلاً اهنگو میذارم و تازه عصبیم میشم! یا اصلا گوشش نمی‌دم و کار خودمو میکنم... نهایتا اصل کار اینه که خودمو قانع کنم که یه تصمیمی درسته و همونو انتخاب کنم و عواقب پیش بینی شدش و حتی نشدش رو هم قبول کنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">