یادداشت‌ها و برداشت‌ها

309-

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

چند وقت پیش اومدم و این پست رو یکمی نوشتم و پیش نویس کردم. نوشتم ازینکه دلم میخواد بنویسم و دلم برای صفحه سفید تنگ شده و اینکه چقدر این روزا افسرده و داغونم و با اینکه فکر میکردم بنویسم حالم خوب میشه، چند شب متوالی کاغذ و قلم برداشتم و نوشتم و بی تاثیر بوده تو حالم. بعد نهایتا، دیدم متنم داره به ناکجا آباد ختم میشه واسه همین ولش کردم. گفتم حداقل بعد این همه وقت برمیگردی، یه چیز بهتر بنویس. اگه قشنگ نمینویسی، لااقل غر نزن.

امروز داشتم از یه چیز دیگه مینوشتم تو تلگرام که دیدم خب خوبه اینجا بنویسمش، پس پست پیشنویس رو پاک کردم و اومدم بنویسم :) چون خیلی دوست دارم به دامان وبلاگ برگردم. :))

ازینکه اینقد با آدما رو ام، باهاشون زیاد صحبت می‌کنم، مواظبشونم، دوستشون دارم، بهشون اهمیت میدم، براشون زیاد وقت میذارم گاهی خیلی آسیب می‌بینم.
تا گاهی بود خوب بود، الان یک روز نه یک روز بابتش ناراحتم و احساس می‌کنم زیاده رویه و نمی‌تونم اینطوری و دلم می‌خواد بی‌نهایت کم‌حرف شم و خفه شم و هیچی نگم و واسه منی که یه روزی به خودم یاد دادم ازین حالت بیام بیرون که بتونم با آدما ارتباط قوی‌تری داشته باشم، خیلی سخته.
سختمه که حرف نزنم، توضیح ندم، ابراز احساسات نکنم. سختمه که نگم بهشون واسم مهمن، دوستشون دارم. سختمه که این احساس رو دریافت نکنم. سختمه که وقتی میشینم گوش بدم مشکلش چیه، چیشده که ناراحته، نو مغزش چی‌ می‌گذره، جواب سر بالا بگیرم.

واسه همین، دلم میخواد ازشون دور شم، و دیگه هیچ کاری نکنم و بی نهایت تنها باشم و واسه خودم! ولی بعدش یهو یکی دیگه از آدما میاد، و نزدیکم میشه و یهو من باز برمیگردم به حالتی که الانم، که سعی کردم باشم.

خلاصه که یه طوری رفتار نکنین که آدمی که واستون مهمه، فکر کنه اونقدرا مهم نیست. به اندازه لازم ری اکشن بدین، اهمیت بدین، و حرف بزنین.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۰
Mileva Marić

نظرات  (۲)

سلام 

خوش اومدی دوباره با دامان وبلاگ :)

این تفاوت‌ها همیشه هست ولی من همیشه با خودم می‌گم تو نمی‌تونی بفهمی تو ذهن دیگران چی می‌گذره. ماها دیگران رو مثل خودمون می‌دونیم مثلا تو کلی حرف داری و فکر می‌کنی طرف مقابلت هم کلی حرف داره ولی حرفاشو نمی‌زنه و منتظر می‌مونی که حرفاش رو بزنه در حالی که واقعیت اینه که اون آدم در واقع همینه و اصلا حرفی برای گفتن نداره، باید این رو بپذیریم. می‌خوام بگم منتظر عوض شدن یا بهتر شدن کسی نمون و کسی رو اگر دیدی نمی‌تونه یا نمی‌خواد باهات همراهی کنه یا همراهی کردنش قابل اعتماد نیست و مدام قطع و وصل می‌شه زودتر رها کن و باهاش مثل یه دوست عادی رفتار کن. 

پاسخ:
سلام، ممنونم :)
آره، خودش هم همینو میگه. میگه حرفی نداره بزنه و منم ازش سوالی نمی‌پرسم و اینطوری میشه که همچین میشه و من باید درک کنم که متفاوتیم. ولی به نظر من همیشه آدم میتونه یه سری حرف واسه زدن داشته باشه، نه؟ نمی‌دونم.
دلم یکمی نمی‌خواد باهاش عادی رفتار کنم. دوست دارم تبدیل بشه به دوست صمیمی‌م. اما ظاهرا باید وقت بدم و صبر کنم و درست تصمیم بگیرم. :))

بنظرم بالانس میشی کم کم منتها باید حواست جمع باشه که اسیب زیاد نشه

پاسخ:
نمی‌دونم واقعا. دلم نمی‌خواد آدما رو از دست بدم ): یکمی سخته ولی درسته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">