یادداشت‌ها و برداشت‌ها

why؟

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۵ ب.ظ

why does doing everything feel wierd when you don't care?!

like there's nothin you can do

nothin scratch that part of your brain which says: "oh yah! this is what I'm lookin for. do this forever..."

when U don't care; nothing's gonna feel that way...

even if you would love it in an unexplainable (!) way!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
Mileva Marić

mood

نظرات  (۵)

it's taking the whole life
and I'm frozen
can't do anything about it!

پاسخ:
didn't you promise to stop being like that...؟
be in your own f*ckin skin.
OK؟
مترجم هم که زدم چیز خاصی نفهمیدم :| 

پاسخ:
الهییی :دی
الان خودم برات ترجمه میکنم...
"چرا همه چیز عجیب غریبه وقتی چیزی برات مهم نیست؟!
انگار چیزی نیست که بتونی انجامش بدی!
هیچ چیزی اون بخش از مغزتو قلقلک نمیده-راضی نمیکنه-خراش نمیده که بگه "اره این دقیقا همون کاریه که دنبالش بودم... میخوام واسه همیشه انجامش بدم!"
وقتی برات مهم نیست، هیچ چیزی این حسو نمیده...
حتی اگه یه جور غیرقابل توصیفی دوسش داشته باشی!"
خوبه برم مترجم شم :/
هوم...حالا قابل درک شد :)
ببین...واقعا برو مترجم شو -_-
پاسخ:
:))
اون ایموجی ِ پشتش چیه پس؟!
هومم...فکر کنم برای این گذاشتم که به حرفم جذبه بدم D:
پاسخ:
:| من فک کردم مسخرم کردی!
به قیافه‌م می‌آد اهل مسخره کردن با طعمِ طعنه باشم؟! :|
پاسخ:
نه خداییش ب قیافت نمیاد :)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">