یادداشت‌ها و برداشت‌ها

مثلا تو دنیایی با معانی ِ دیگه زندگی میکردیم...

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دارم به مرگ فکر میکنم...

اینکه بقیه چه جوری میفهمن...

وقتی مامانم میاد خونه

و وقتی خبر به بچه ها میرسه

چی فکر میکنن؟!

یه زیبایی درش هست انگار...

ولی نه من خودمو میکشم... نه این دلیل درستیه و اینکه خیلی مسخره ام که به اینا فکر میکنم...

ولی کاش میشد یه همچین شکی رو وارد کرد...

+ میشه (:

- ریممبر دت دیلیت اکانت؟

+ جاست گو اِهد اند کیل یور سلف. ایون ایف نوبادی کرز، دو ایت فور یو...

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۵/۳۱
Mileva Marić

نظرات  (۴)

۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۸ استاد اعظم
دروغ چرا... زمان زیادی نمی گذره از زمانی که من هم همچین تفکراتی داشتم، تلخ تلخ! زمان بدید... جایی برید و رقابتی بکنید. بیرون برید! آدم ها رو ببینید و فیلم های خوب تماشا کنید... و زمان بدید.
خوب می شه.
و با خود خدا صحبت کنید!
پاسخ:
تلخیش فقط به این ختم نمیشه آخه و گاهی وقتا غیرقابل تحمله!
کجا برم؟ من باید کنکور بدم. رقابت دیگه بیشتر از این؟!
فیلمای خوبم دیدم :) این حس ِ بی حسی و بیهوده بودن و برام مهم نبودن بیشتر و بیشتر شد. علاقم به علم تغییر نکرد. معتقد شدم بیخیال همه چیز، خودم باید برم سراغش!
زمان؟ چقدر زمان؟!
امیدوارم خوب بشه...
صحبت.. نوشتن.. فایده نداشته.. عملا فقط منتظرم! (:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خب شاید باورت نشه ولی مخاطبای ایمیلت منو دگرگون کردن! 
***** اهورا؟
گاد سیریسلی؟ 
لاولی گرل؟!!!
تنها بوی!
و خداییش میلاد جعفری؟ هو د هل ایز هی؟ این یه موردو واقعا نمیشناسم این کجا بوده تو مخاطبین میل؟!
و من دوتا میل متفاوت از ******* دارم! هو ایز دت ایون پاسیبل :/

پاسخ:
جاست دونت کر بابا. ولی مرزشو رعایت کن که ازین داغون تر نشه!
عنوان فکر جدید میاره برای نوشتن. البته، اگه ولش نکنیو از جوش نیای بیرون!
گاهی وقتا دلم میخواد هرچی دارم و ندارم بفروشم، برم چند شب و چند روز بریز و بپاش کنم و کیف دنیا رو ببرم، بعد خودمو برای همیشه خلاص کنم. بقیه هم هرچی فکر کردن به تخمم.
پاسخ:
بریز و بپاش چرا؟ یه تفریح آروم تو یه ساحل آروم. بعدم میشه رفت یه سازمان که اعضارو اهدا کنن به کسایی که این زندگی رو میخوان با یه نامه... که ببین بدون داری برای چی تلاش میکنی... ارزششو نداره :)
در این برهه جدا فکر بقیه مهم نیست... حتی ازون لحاظ!
Killing is NOT the first solution!just take some deep breath and remember those good things that happend in your life and that god damned future u have built for yourself!STOP over thinking!
پاسخ:
damned؟ why؟
what are other solutions when there is nothin but an empty white big room؟ 
no one
no memo
no wish
nothin!
*over thinking is my thing but this one is not because of it. over thinkin create problems... my problem is nothing nothing! maybe I need one...! 
too much "letting go" you know

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">