یادداشت‌ها و برداشت‌ها

I DO WHATEVER IT TAKES!

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ

I need everything back. I want the third week of SHAHRIVAR back! whatever it takes!!!!

مشق نوشتم! نوشتم یور الون یور الون یور الون و اینقدر مینویسم تا عمیقا باور کنم! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
Mileva Marić

نظرات  (۴)

عالی بود
پاسخ:
ممنانم! :)
تو الونی؟
پاسخ:
ایتس عه فیلینگ :/
خوبه فقط فیلینگ بود :////
پاسخ:
چرا؟ بالاخره یه فعل و انفعالاتی هست که فیلینگ هست!
پری می‌خواستم با اون روان نویس خفنه‌ای که بهم دادی مال خودم برات یه نقاشی بکشم و روش زیرش جاییش یه جمله امیدبخش بنویسم که دووم بیار و ما همه دهن‌مون استغغرلا و فلان، می‌خواستم یه کاری کنم که وفتی تو راهرو ازت می‌پرسم چیزی شده قیافه‌ت اون شکلی نشه و خودم تو سرم نزنم واسه ناهار قرمه سبزی‌ای که برنجاش دم نکشیده بود، می‌خواستم منو بکشی یه گوشه و بگی، یا حداقل من بیام پیشت وقتی کله‌ت رو نیکمت رو پای مهسا بود. می‌خواستم اما جوهر خودکاره همون لحظه‌ی ابتدای خواستنم تموم شد... هی التماس کردنم هم جواب نداد. 
حالا باید یه راه دیگه پیدا کنم.. که از دلت دربیارم، که نمی‌دونم اگه در اومد کجا بذارم یا اصلن حس الونی در اومدنیه یا چی. ولی به خاطر خودکاره هم که شده تحمل کن و طاقت بیار. لابد روزای خوبی هم هست واسه ما.

پاسخ:
آخ حیدر، یه گوشه کشیدنامو با یه سری توهمات تموم کردم! یادته میگفتم چیزی نمیگی، بعد میگفتی گفتم شاید کار داری؟ یه چیزی شبیه همون. خیلی وضعیت بد و غمناکیه، و من عجیب گرفتارشم! عین ی باتلاقی که توش دست و پا میزنم، ولی ی وقتیم میشینم تا باتلاق خشک بشه، شاید ک تموم بشه و بتونم برا خودم ی کاری کنم، حقیقتا نمیتونم منتظر کسی باشم...! و اون قیافه؟ آنستلی؟ وقتی ناراحتم هنوز نفهمیدم طرف مقابلم میتونه چیکار کنه که من حالم خوب شه و خوشحال شم! حالا چرا جوهر تموم شد؟ خودکارا که تموم نشدن!
خب، ما به امید همون روزا زنده ایم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">