یادداشت‌ها و برداشت‌ها

کم حرف بزنیم، سر خود و دیگران را درد نیاوریم!

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۶ ب.ظ

به نظرم با کسایی که باهاشون صمیمی نیستین از دادن و گرفتن اطلاعات اضافی خودداری کنین! 

دروغ ِ زرت و پرتی هم نگین به کسی که عین کف ِ دستش میشناستتون! چون خیلی ضایعه! اگه ازین مدلای حواس پرتین حواستون باشه! 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۲
Mileva Marić

نظرات  (۷)

بحث دروغ نیست :) ولی من از این مدلای حواس پرتم که یهو یه چیزی که نباید هیچکس بدونه رو میــگم :|
و بعد میگم اع چرا گفتم :|
نصیحت لازم التکراریــــه !!!
پاسخ:
خب اینی که تو میگی برای خودت مشکل پیش میاره! و باید حواستو جمع کنی و عادت کنی که دیگه لازم التکـــرار نشه :)
اینی که من میگم، مثلا تو فک کن من رفیق صمیمیت بوده باشم ی روزی، بهت بگم تورو از فلانی (ک ی عمره باهم بودیم و همش تو حلق هم بودیم) بیشتر دوست دارم. بعد ک یکم رابطمون بهم ریخت و قصد کردیم دیگ صمیمی نباشیم یهو زرتی بگم من با همون فلانی از همه صمیمی تر بودم! ببین، یکی ازین دوتا یه دروغ ِ خیلی بزرگ و زشته! و گرنه من خودمم مث تو، بعضی وقتا یادم میره ی چیزایی رو نباید گفت :) حداقل مدعیش نیستیم :)
همین "نار تی تی" جان، گوشه ی وبش نوشته: زندگی اتفاق نادریست که برای بعضی از زنده ها اتفاق میوفتد. میدونین چیه؟ فکر میکنم لازمه اینو به خودم یادآوری کنم. نه برای خودم، بلکه برای اینکه کمتر حرص بخورم از همه ی اطرافیانم :) 
هنوزم فکر میکنم به اینکه برای ادعای زنده بودن چه کارا و ادعاهایی که نمیکنن! 
من فک میکنم یکی از روزهایی که زنده تر بشم، شایدم بمیرم و دوباره متولد شم روزی باشه که... :)))
پاسخ:
البته میدونی، مطمئن نیستم اون روز باشه، ولی شاید یکیش باشه :)
پ.ن: اتفاق دومی تو جمله اضافیه -.-
۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۱ ستوده ••
عه تویی اسمت عوض شده بود نشناختم :)))
پاسخ:
ستودهههه :| اینی ک میگی چ حرفیه دیگ؟!
دلم میخواهد لب تاب را بردارم، پرتاب کنم، و بعد مطمئن شوم از میان، نه از لولاها، بله از بالا، به دو نیم قسمت میشود. و گوشی ام را نیز هم با گوش کوپ خاکشیر کنم. سپس با لذت ِ بی نهایت به زندگی ام ادامه دهم. :)
پاسخ:
جرات همین یک کار ِ ساده رو هم نداری!
۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۴ ستوده ••
اسمتو گذاشتی بی وقفه خببب :|
پاسخ:
خب باشه، تو نباید آواتار منو بشناسی؟ نباید آدرسم برات آشنا باشه؟ :( بعدشم بی وقفه رو از توضیحات اضافه آوردم رو عنوان احساس کردم عنوانو فارسی کنم بهتره :( فیلترشکنتم خاموش کن کی با فیلتر میاد بلاگ آخه :( حجم اضافه دار :(((
۲۳ مهر ۹۷ ، ۰۶:۴۵ ستوده ••
:| شت 
من فقط به اسم نگاه کردم😂ببخشید
پاسخ:
چه ادم ِ غیر دیداری ای هستی ک اسم بیشتر از تصویر ب چشمت میاد :)))) البته ممکنم هست از تو خود پنل دیده باشی :))) ولی خب :)))
نو نید فور ببخشید، اوکی؟
موافقم گاهی زیادی حرف زدن عذاب اوره خودمون رو جای اون طرف بزاریم
پاسخ:
بستگی به هر دو طرف داره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">